
Výhody a možnosti produktu
- Stabilná a tuhá konštrukcia podvozku s dodatočnými torznými profilmi
- Najlepšie možná stabilita pri sklápaní vďaka systému automatického vypúšťania pružiacich mechov
- Tvrdo chrómovaný, vysoko kvalitný hydraulický valec (hydromotor)
- Najlepšia možná ochrana proti nárazom a opotrebovaniu vďaka špeciálne naohýbáno hliníkovej korbe
- Podesta na prednej stene na ovládanie navíjací plachty
- Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF, BPW alebo JOST
- VOLITEĽNE: možno dodať rozdielne veľkosti korieb podľa objemu nákladu
- VOLITEĽNE: priebežná oceľová oteruvzdorná výstelka, so závitovým oceľovým olemovaním
- VOLITEĽNE: QuickSilver-výstelka korby s olemovaním z nerezovej ocele proti zachytávaniu sypkých materiálov, bahna a pod., Nie je vhodné pre asfalt a bitúmen
- VOLITEĽNE: oceľová zadná stena umiestnená celkom vzadu (dosadá mimo muldy) - pre zaistenie väčšieho nakladacieho objemu
- VOLITEĽNE: sťahovacia strecha - podľa výberu - manuálne ovládanie alebo prostredníctvom elektrického diaľkového ovládania
- VOLITEĽNE: dávkovacie zariadenie pre výkyvnú zadnú stenu s výsuvnými dorazmi
Detaily vozidla
Typové označenie:
3-NÁPRAVOVÝ SKLÁPACÍ NÁVĚS S HLINÍKOVOU KORBOU V segmentový M PREVEDENÍ
pre prepravu piesku, štrku, výkopové zeminy a podobného sypkého materiálu
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 42 t.
Celková hmotnosť (technická) 39 t.
Zaťaženie náprav (technické) 27 t.
Zaťaženie točnice (technické) 12 t.
Úžitkové zaťaženie cca 28 - 29 t.
Vlastná hmotnosť cca 4,9 t.
ROZMERY:
Vnútorná dĺžka korby cca 7.350 mm.
Vnútorná šírka korby cca 2.330 mm.
Vnútorná výška korby cca 1.470 mm
= Nakladacie objem cca 23,5 m³.
Celková šírka 2.550 mm.
Výška ložnej plochy v nezaťaženom stave cca 250 mm nad točnicou.
RÁM VOZIDLA:
NAXTRA oceľová zváraná konštrukcia, hmotnostne optimalizované odľahčené prevedenie, výmenný 2 "kráľovský čap.
PODVOZOK:
Vzduchové odpruženie náprav s automatickým vypúšťaním pružiacich mechov pri sklápaní cez indukčné spínač a s otočným vypínačom pre prerušenie vypúšťanie.
Nápravy s kotúčovými brzdami nenáročnými na údržbu, ø 430 mm, Off Road prevedení. Pevné nápravy 3 x 9 t, rázvor 2 x 1.310 mm.
Automatický zdvih prednej nápravy v závislosti od hmotnosti nákladu, vrátane núteného spúšťanie a obmedzené možnosti pomocného přizvedání nápravy pri rozjazde naloženého návesu, s ovl daním v kabíne vodiča (bez montáže vypínača).
kolesá:
6 ks 385/65 R 22,5 160J, značka podľa výberu závodu.
6 oceľových ráfikov 11,75 x 22,5, 10 otvorov, s prelisom 120 mm, vo farbe striebornej.
podperné nohy
2 oceľové parkovacie opory, výškovo nastaviteľné (možno odstaviť iba v nezaťaženom stave).
BRZDOVÝ SYSTÉM:
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13.
Dvojokruhový.
Pružinová parkovacia brzda.
EBS - elektronický brzdový systém.
Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi.
RSS - stabilizačný program.
Oceľové vzduchojemy.
SKLÁPACÍ ZARIADENIE:
1 hydraulický piest pre zadné sklápanie, sklopný uhol cca 45 °.
Jednotrubkový hydraulický rozvod s rýchlospojkou DN 20.
SKLÁPACÍ Korba
Hliníková polkruhová korba v segmentovom prevedení.
Hrúbka podlahy a stien 6 mm.
V zadnej časti, cca 3.500 mm od výsypky, dodatočná hliníková zváraná podlaha
hr. 6 mm odolná proti opotrebeniu, po stranách presahujúcu hranu základnej podlahy, po obvode zvarená s korbou.
Životnosť dodatočné podlahy odolné proti opotrebeniu je závislá na frekvencii sklápa nej a na druhu prevážaného materiálu.
Predná a zadná stena vždy šikmá, do výšky bočných stien (pre navi CIE plachtu).
Zadné čelo = výkyvné so zapusteným uložením čapov a autom.- mechan. 2-hákovým centrálnym uzáverom.
Vzadu pevná výsypka = priechodná podlahový plech (podlaha predĺžená o cca 600 mm).
NAVÍJACIA PLACHTA
Umelohmotná plachta vrátane hliníkové trubky s ručnou kľukou, bez colného uzáveru.
Na ľavej strane 3 napínacími pásmi a s rýchloupínacími sponami na spodnej strane korby, vpravo vodorovne oká pre upevnenie plachty lankom, VPR edu a vzadu uchytenie spôsobom "cik-cak", materiáli podľa výberu závodu, farba plachty podľa možnosti dodá nej.
1 odnímateľný priečnik a vpravo odnímateľné zarážky pre plachtu.
Aretácia pre zvinutú plachtu v smere jazdy vpravo.
Držiak ručnej kľuky na prednom čele.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU.
2 Sedemkomorový koncové svetlá.
LED - bočné osvetlenie.
2 pozičné svetla.
2 obrysové svetlá.
2x7-pólová a 1x15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Otryskanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak
+ Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby).
Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované.
Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou.
Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO:
Zadné značenie podľa ECE-normy.
VYBAVENIE:
Zakladací klin (y) podľa predpisu.
Odhlučnenie korby pri sklápaní = gumové podložky.
Zadné hliníková trojuholníková sklopná ochrana proti podbehnutiu (nárazník), nelakovaná.
Plastové polkruhové blatníky sa zásterkami podľa predpisu.
Oceľová podesta s hliníkovým bezpečnostným roštom, so zábradlím a rebríčkom,
montovaná na ráme.