
Výhody a možnosti produktu
- Ekonomicky výhodná alternatíva ku sklápacie nadstavbe na štvornápravovom podvozku
- Flexibilita vďaka možnosti výmeny ťahače
- Stabilná a tuhá konštrukcia podvozku s dodatočnými torznými profilmi
- Najlepšie možná stabilita pri sklápaní vďaka systému automatického vypúšťania pružiacich mechov
- Tvrdo chrómovaný, vysoko kvalitný hydraulický valec (hydromotor)
- Najlepšia možná ochrana proti nárazom a opotrebovaniu vďaka špeciálne naohýbáno hliníkovej korbe
- Podesta na prednej stene na ovládanie navíjací plachty
- Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF, BPW alebo JOST
- VOLITEĽNE: priebežná oceľová oteruvzdorná výstelka, so závitovým oceľovým olemovaním
- VOLITEĽNE: oceľová zadná stena umiestnená celkom vzadu (dosadá mimo muldy) - pre zaistenie väčšieho nakladacieho objemu
- VOLITEĽNE: sťahovacia strecha - podľa výberu - manuálne ovládanie alebo prostredníctvom elektrického diaľkového ovládania
- VOLITEĽNE: vpredu ochranný šilt s výstupným rebríkom a madlom
Detaily vozidla
Typové označenie:
2-NÁPRAVOVÝ SKLÁPACÍ NÁVĚS S HLINÍKOVOU KORBOU V segmentový M PREVEDENÍ - RÁZVOR 1.810 MM
pre prepravu piesku, štrku, výkopové zeminy a podobného sypkého materiálu
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 38 t.
Celková hmotnosť (technická) 32 t.
Zaťaženie náprav (technické) 20 t.
Zaťaženie točnice (technické) 12 t.
Úžitkové zaťaženie cca 25 - 26 t.
Vlastná hmotnosť cca 4,4 t.
ROZMERY:
Vnútorná dĺžka korby cca 6.500 mm.
Vnútorná šírka korby cca 2.330 mm.
Vnútorná výška korby cca 1.470 mm.
= Nakladacie objem cca 20,5 m³.
Celková šírka 2.550 mm.
Výška ložnej plochy v nezaťaženom stave cca 250 mm nad točnicou.
RÁM VOZIDLA:
NAXTRA oceľová zváraná konštrukcia = odľahčená konštrukcia.
Výmenný 2 "kráľovský čap.
PODVOZOK:
Vzduchové odpruženie náprav s automatickým vypúšťaním pružiacich mechov pri sklápaní cez indukčné spínač a s otočným vypínačom pre prerušenie vypúšťanie.
Nápravy s bubnovými brzdami nenáročnými na údržbu.
Pevné nápravy 2 x 10 t, rázvor 1.810 mm.
Bubnové brzdy s "S" vačkami 420/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka.
Automatický zdvih prednej nápravy v závislosti od hmotnosti nákladu, vrátane núteného spúšťanie a obmedzené možnosti pomocné ho přizvedání nápravy pri rozjazde naloženého návesu, s ovládaním v kabíne vodiča (bez montáže vypínača).
kolesá:
4 ks 425/65 R 22,5,165 K, značka podľa výberu závodu.
4 ks oceľových ráfikov 14,00 x 22,5, 10 otvorov, bez prelisu, vo farbe striebornej.
podperné nohy
2 oceľové parkovacie opory, výškovo nastaviteľné (možno odstaviť iba v nezatí žene stave).
BRZDOVÝ SYSTÉM:
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13.
Dvojokruhový.
Pružinová parkovacia brzda.
EBS - elektronický brzdový systém.
Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi.
RSS - stabilizačný program.
Oceľové vzduchojemy.
SKLÁPACÍ ZARIADENIE:
1 hydraulický piest pre zadné sklápanie, sklopný uhol cca 50 °.
Jednotrubkový hydraulický rozvod s rýchlospojkou DN 20.
KLÁPĚCÍ Korba
Hliníková polkruhová korba v segmentovom prevedení.
Hrúbka podlahy a stien 6 mm.
V zadnej časti, cca 3.500 mm od výsypky, dodatočná hliníková zváraná podlaha hr. 6 mm odolná proti opotrebeniu, po stranách pr esahující hranu základnej podlahy, po obvode zvarená s korbou.
Životnosť dodatočné podlahy odolné proti opotrebeniu je závislá na frekvencii sklápa nej a na druhu prevážaného materiálu.
Predná a zadná stena vždy šikmá, do výšky bočných stien (pre navíjací plachtu).
Zadné čelo = výkyvné so zapusteným uložením čapov a autom.- mechan. 2-hákovým centrálnym uzáverom.
Vzadu pevná výsypka = priechodná podlahový plech.
NAVÍJACIA PLACHTA
Umelohmotná plachta vrátane hliníkové trubky s ručnou kľukou, bez colného uzáveru,
Na ľavej strane 3 napínacími pásmi a s rýchloupínacími sponami na spodnej strane korby, vpravo vodorovne oká pre upevnenie plachty lankom, vpredu a vzadu uchytenie spôsobom "cik-cak", materiáli podľa výberu závodu, farba plachty podľa možnosti dodania.
1 odnímateľný priečnik a vpravo odnímateľné zarážky pre plachtu.
Aretácia pre zvinutú plachtu v smere jazdy vpravo.
Držiak ručnej kľuky na prednom čele.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
2 Sedemkomorový koncové svetlá.
LED - bočné osvetlenie.
2 pozičné svetla.
2 obrysové svetlá.
2x7-pólová a 1x15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Otryskanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak
+ Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby).
Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované.
Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou.
Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO:
Zadné značenie podľa ECE-normy.
VYBAVENIE:
Zakladací klin (y) podľa predpisu.
Odhlučnenie korby pri sklápaní = gumové podložky.
Zadné hliníková trojuholníková sklopná ochrana proti podbehnutiu (nárazník), nelakovaná.
Plastové polkruhové blatníky sa zásterkami podľa predpisu.
Oceľová podesta s hliníkovým bezpečnostným roštom, so zábradlím a rebríčkom,
na ráme