5-nápravový podvalníkový príves so zvýšeným platom

Výhody a možnosti produktu 
  • Vpredu zvýšená plošina vrátane 2 uzamykateľných schránok
  • Vysoké bodové zaťaženie vďaka malému rozostupu priečnych nosníkov
  • Výsuvné rozšírenie vrátane drevených fošní na prepravu nadmerne širokých nákladov
  • Mulda pre lyžicu bagra - vybranie vzadu medzi lyžinami
  • Zapustené podlahové kotevné oká a kotevné strmene vo vonkajšom ráme pre optimálne zabezpečenie nákladu
  • 3. náprava zdvíhacia
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov BPW alebo SAF
  • VOLITEĽNE: zalomená ťažná oj s otočným okom 40 + 50 mm
  • VOLITEĽNE: 2- dielne nájazdové rampy s hydraulickým ovládaním
  • VOLITEĽNE: nájazdové rampy hydraulicky posuvné do strán, s ovládaním na prívese
  • VOLITEĽNE: vybrania (muldy) pre kolesá na prepravu špeciálnych vozidiel
Detaily vozidla 
Typové označenie:
5-NÁPRAVOVÝ NÍZKOLOŽNÝ PRÍVES
ROZMERY
cca 2.800 / 2.550 mm = prednej zvýšená plošina vrátane zalomenia rámu cca 5.800 resp. 6.400 / 2.550 mm = základná ložná plocha - rovná nakladacia plocha resp. s možnosťou rozšírenia vonkajšej plochy cca 800 / 2.550 mm = zadný šikmý nájazd Celková šírka cca 2.550 mm resp. s rozšírením cca 3.000 mm. Výška ložnej plochy v zaťaženom stave cca 920 mm.
RÁM VOZIDLA
Oceľová zváraná konštrukcia s predným zalomením rámu a vzadu sa šikmým nájazdom s navarenými oceľovými štvorhranmi. 4 páry vreciek vrátane oceľových klaníc 100 x 50 mm vo vonkajšom ráme vozidla, vybrania v šikmom nájazde pre lyžicu bagra (a iné príslušenstvo). 5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme vozidla. 2 páry zapustených podlahových kotevných ôk. Vpredu centrálne mazanie predných náprav a točnice. Vzadu centrálne mazanie zadných náprav a nájazdových rámp.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie u zadných náprav (Pre nakládku a vykládku). Automatické nastavenie jazdnej výšky od 15 km / hod. NÍZKOLOŽNÉ nápravy, 11 t zaťaženie na nápravu do rýchlosti 80 km / h, bubnové brzdy s "S" vačkami 300/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka, 1. až 4. náprava pevná, 5. náprava natáčavá (max. 12 °) = vrátane elektropneumatickej aretácie nápravy pre cúvanie s ovládaním v kabíne a dodatočným ovládaním na návesu. 3. náprava s automatickým zdvíhacím zariadením = náprava sa dvíha a klesá v závislosti na rýchlosti vozidla (pri zdvihnutej náprave sa zvýši nakladacia resp. celková výška cca o 50 mm) a vrátane núteného spúšťanie s ovládaním v ​​kabíne vodiča. kolesá: 20 ks 2 4 5/7 0 R 17,5, 143J, značka podľa výberu závodu. 20 ks oceľových ráfikov 6,75 x 17,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
ŤAŽNÉ ZARIADENIE
Pevné oje s vysokozáťažovým 50 mm okom, s uložením v silentblokoch.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG smernice 71/320 resp. ECE R13 dvojokruhový EBS - elektronický brzdový systém (Wabco 4S3M) Pružinová parkovacia brzda oceľové vzduchojemy
PODLAHA
Podlaha zo smrekových fošní hr. 50 mm - impregnovaná, vyčnievajúce cca 5 -10 mm nad rámom vozidla, resp. nad plechovým prekrytím zadných kolies.
RAMPY
2 sklopné 1-dielne nájazdové rampy cca 2.700 / 710 mm s vyložením z tvrdého dreva, rampy posuvné do šírky (manuálne tyčí) vždy cca 550 mm (Odstup min. Cca 295 mm až do celkovej šírky max. 2.815 mm), v jazdnej polohe aretovateľné reťaze s napínacím zariadením, vzadu 2 automaticky sklopné opory. Pomocný zdvih špirálovou pružinou.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 päťkomorová koncové svetlá na rampách. LED - bočné osvetlenie. Vždy 2 pozičné resp. obrysové svetlá výsuvná na 3.000 mm. Pevný kábel s 2 x 7-pólovú alebo 1 x 15-pólovou zásuvkou. Držiak vrátane majáku na ľavej rampe aj so spojovacím káblom a zásuvkou na uzatváracím plechu.
LAKOVANIE
Otryskanie lakovaných častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak + Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby). Plastové a žiarovo zinkované diely (rozšírenie, atď.) Nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa ECE normy.
VYBAVENIE
Zakladací klin (y) podľa predpisu. Plastové blatníky resp. plechové blatníky s lapačmi nečistôt podľa predpisu. Držiak pre 1 rezervné koleso. Bočná ochrana proti nájazdu. Výsuvné a odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vr. pozičných resp. obrysových svetiel pre nadmerné náklady do 3.000 mm. Po stranách rámp a zadných šikmých nájazdov oceľové štyroch hrany. Označenie ťažisko.
REFLEXIU KONTÚRY
Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
ROZŠÍRENIE
Obojstranne výsuvné rozšírenia na základnej ložnej ploche a zadným šikmom nájazde vrátane prie bežných drevených fošní = pri nasadení bez rozšírenia (rozchod pr epravovaného nákladu resp. Vozidla nesmie presahovať šírku vonkajšieho rámu 2.550 mm). Zo strany držiak pre podlahové dosky resp. vo vybraní pre lyžicu bagra. Vpredu a vzadu vždy 2 odnímateľné varovné tabule.
Ukážky produktu