
Výhody a možnosti produktu
- Vysoké bodové zaťaženie vďaka malému rozostupu priečnych nosníkov
- Impregnovaná podlaha z mäkkého dreva, prečnievajúce nad profil rámu
- 2 páry zapustených výklopných kotevných ôk
- 4 páry kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme
- Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov BPW alebo SAF
- VOLITEĽNE: sklopná, vyťahovateľná rozšírenie vr. rozširujúcich fošní na prepravu nadmerne širokých nákladov
- VOLITEĽNE: zalomená ťažná oj s otočným okom 40 + 50 mm
- VOLITEĽNE: prevedenie s bočnicami
- VOLITEĽNE: 2- dielne nájazdové rampy s hydraulickým ovládaním
- VOLITEĽNE: nájazdové rampy hydraulicky posuvné do strán, s ovládaním na prívese
- VOLITEĽNE: zasúvacie kotevné stĺpiky (klanice)
Detaily vozidla
Typové označenie:
2-NÁPRAVOVÝ-NÍZKOLOŽNÉ PRÍVES TUP
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť (technická) 20 t.
Úžitkové zaťaženie cca 15,6 t.
Celková hmotnosť (povolená) 18 t.
Vlastná hmotnosť cca 4, 3 t.
ROZMERY
cca 5.000 mm = základná ložná plocha.
cca 1.000 mm = zadný šikmý nájazd.
Celková šírka 2.550 mm.
Nakladacia výška v zaťaženom stave cca 950 mm.
RÁM VOZIDLA
Oceľová zváraná konštrukcia bez predného zalomenia
a vzadu so šikmým nájazdom.
4 páry kotevných strmeňov pod vonkajším rámom.
2 páry zapustených podlahových kotevných 5 t ok (10 t technická nosnosť).
PODVOZOK
Zosilnené bezúdržbové parabolické pružiny.
NÍZKOLOŽNÉ nápravy SAF, 11 t zaťaženia na nápravu.
Bubnové brzdy s "S" vačkami 300/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka.
kolesá:
8 ks pneumatík s rozmerom 2 4 5/7 0 R 17,5 14 3 J, značka podľa výberu závodu.
8 ks oceľových ráfikov 6,75 x 17,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
TAŽNÁ ZARIADENIE
Pevná oj dlhá 1.900 mm, 40 mm ťažné oko, 5 ° zošikmenie, s uložením v silentblokoch.
Presah LKW až 550 mm.
LKW-pripojovacie výška nezaťaženého vozidla cca 850 - 900 mm.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13.
Dvojokruhový.
EBS - elektronický brzdový systém.
Wabco 4S3M = obe nápravy so senzorom.
Pružinová parkovacia brzda na druhej náprave.
Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Z mäkkého dreva, podlaha 50 mm, impregnovaná, prečnievajúce cca 5 - 10 mm nad rám vozidla.
RAMPY
2 sklopné 1 - dielne nájazdové rampy cca 2.800 / 710 mm s vyložením z tvrdého dreva
Rampy posuvné do šírky (manuálne tyčí) vždy cca 550 mm,
(O dstup min. Cca 295 mm až do celkovej šírky max. 2.815 mm).
V jazdnej polohe aretovateľné reťaze s napínacím zariadením.
Vzadu 2 autom. sklopné opory.
Pomocný zdvih špirálovou pružinou.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU.
2 päťkomorová koncové svetlá na rampách.
LED - bočné osvetlenie.
2 pozičné svetla.
2 obrysové svetlá.
Pevný kábel s 2 x 7-pólovú alebo 1 x 15-pólovou zásuvkou.
LAKOVANIE
Otryskanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak
+ Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby).
Plastové a žiarovo zinkované diely (rozšírenie, atď.) Nelakované.
Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou.
Reflexné kontúry bočne cez celú dĺžku, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa ECE-normy.
VYBAVENIE
Zakladací klin (y) podľa predpisu.
Plastové blatníky resp. plechové blatníky s lapačmi nečistôt podľa predpisu.
Bočná ochrana proti nájazdu.
Držiak Pro1 rezervné koleso.
Označenie ťažisko.