2-nápravový podvalníkový príves s rovným platom

Výhody a možnosti produktu 
  • Vysoké bodové zaťaženie vďaka malému rozostupu priečnych nosníkov
  • Impregnovaná podlaha z mäkkého dreva, prečnievajúce nad profil rámu
  • 2 páry zapustených výklopných kotevných ôk
  • 4 páry kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov BPW alebo SAF
  • VOLITEĽNE: sklopná, vyťahovateľná rozšírenie vr. rozširujúcich fošní na prepravu nadmerne širokých nákladov
  • VOLITEĽNE: zalomená ťažná oj s otočným okom 40 + 50 mm
  • VOLITEĽNE: prevedenie s bočnicami
  • VOLITEĽNE: 2- dielne nájazdové rampy s hydraulickým ovládaním
  • VOLITEĽNE: nájazdové rampy hydraulicky posuvné do strán, s ovládaním na prívese
  • VOLITEĽNE: zasúvacie kotevné stĺpiky (klanice)
Detaily vozidla 
Typové označenie:
2-NÁPRAVOVÝ-NÍZKOLOŽNÉ PRÍVES TUP
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť (technická) 20 t. Úžitkové zaťaženie cca 15,6 t. Celková hmotnosť (povolená) 18 t. Vlastná hmotnosť cca 4, 3 t.
ROZMERY
cca 5.000 mm = základná ložná plocha. cca 1.000 mm = zadný šikmý nájazd. Celková šírka 2.550 mm. Nakladacia výška v zaťaženom stave cca 950 mm.
RÁM VOZIDLA
Oceľová zváraná konštrukcia bez predného zalomenia a vzadu so šikmým nájazdom. 4 páry kotevných strmeňov pod vonkajším rámom. 2 páry zapustených podlahových kotevných 5 t ok (10 t technická nosnosť).
PODVOZOK
Zosilnené bezúdržbové parabolické pružiny. NÍZKOLOŽNÉ nápravy SAF, 11 t zaťaženia na nápravu. Bubnové brzdy s "S" vačkami 300/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka. kolesá: 8 ks pneumatík s rozmerom 2 4 5/7 0 R 17,5 14 3 J, značka podľa výberu závodu. 8 ks oceľových ráfikov 6,75 x 17,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
TAŽNÁ ZARIADENIE
Pevná oj dlhá 1.900 mm, 40 mm ťažné oko, 5 ° zošikmenie, s uložením v silentblokoch. Presah LKW až 550 mm. LKW-pripojovacie výška nezaťaženého vozidla cca 850 - 900 mm.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový. EBS - elektronický brzdový systém. Wabco 4S3M = obe nápravy so senzorom. Pružinová parkovacia brzda na druhej náprave. Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Z mäkkého dreva, podlaha 50 mm, impregnovaná, prečnievajúce cca 5 - 10 mm nad rám vozidla.
RAMPY
2 sklopné 1 - dielne nájazdové rampy cca 2.800 / 710 mm s vyložením z tvrdého dreva Rampy posuvné do šírky (manuálne tyčí) vždy cca 550 mm, (O dstup min. Cca 295 mm až do celkovej šírky max. 2.815 mm). V jazdnej polohe aretovateľné reťaze s napínacím zariadením. Vzadu 2 autom. sklopné opory. Pomocný zdvih špirálovou pružinou.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 päťkomorová koncové svetlá na rampách. LED - bočné osvetlenie. 2 pozičné svetla. 2 obrysové svetlá. Pevný kábel s 2 x 7-pólovú alebo 1 x 15-pólovou zásuvkou.
LAKOVANIE
Otryskanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak + Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby). Plastové a žiarovo zinkované diely (rozšírenie, atď.) Nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné kontúry bočne cez celú dĺžku, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa ECE-normy.
VYBAVENIE
Zakladací klin (y) podľa predpisu. Plastové blatníky resp. plechové blatníky s lapačmi nečistôt podľa predpisu. Bočná ochrana proti nájazdu. Držiak Pro1 rezervné koleso. Označenie ťažisko.
Ukážky produktu