3-stranný sklápací príves s centrálnymi nápravami - stavebné prevedenie

Výhody a možnosti produktu 
  • Izolovaná dutinová konštrukcia korby pre veľmi pomalé premrznutie a minimalizáciu prilepenia nákladu
  • Konštrukcia sklápacej korby tvorená kónickými lyžinami trapézového profilu vo vysokopevnostnom ľahkom vyhotovení s malými podlahovými úsekmi pre vysokú odolnosť proti Boulia a s vysokou pružnosťou tlmenia nárazov
  • Tvrdo chrómovaný, vysoko kvalitný hydraulický valec (hydromotor)
  • Zalomené ťažné oje s výškovo prestaviteľným skrutkovacím okom
  • 1 výstupný strmeň na ťažnom oji v smere jazdy vľavo
  • Sklopný rúrkový nárazník s nájazdovým profilom pre finišer
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF, BPW alebo JOST
  • VOLITEĽNE: na ľavej strane "BORDMATIC" = hydraulicky sklopná bočnica s dvojčinným piestom na prednom čele, ovládaným z kabíny vodiča
  • VOLITEĽNE: hliníková hopper lišta na centrálnom ovládaní bočnice
  • VOLITEĽNE: elektro-pneumaticky ovládané zaistenie bočnice pre ovládací vypínač v kabíne ťažného vozidla 
  • VOLITEĽNE: pevná podesta z bezpečnostného hliníkového roštu so zábradlím a výstupným rebríkom
  • VOLITEĽNE: umelohmotná navíjacia plachta  vrátane hliníkovej trubky s ručnou kľukou pre navíjanie
  • VOLITEĽNE: výklopné kotevné oká
Detaily vozidla 
Typové označenie:
3-STRANNÝ-SKLÁPACÍ PRÍVES S CENTRÁLNYMI NÁPRAVAMI pre sypký materiál ako piesok, štrk, výkopovú zeminu atď., pre stavebné nasadenie
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť (povolená) 18 t. Celková hmotnosť (technická) 19 t. Úžitkové zaťaženie cca 14 t. Vlastná hmotnosť cca 4 t.
ROZMERY:
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 4.880 mm. Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.420 mm. Celková šírka 2.550 mm. Výška ložnej plochy v nezaťaženom stave cca 1.440 mm.
RÁM VOZIDLA:
Oceľová zváraná konštrukcia s centrálne uloženými nápravami, hmotnostne optimalizované odľahčené prevedenie. Zalomené ťažné oje, výškovo nastaviteľná (- cca 110 mm), skrutkovacie ťažné oko 50 mm pre spojovacie zariadenia ťažného vozidla, pripojovacie výška nezaťaženého vozidla cca 800 - max. 1.000 mm. 1 výstupok na ťažnom oji v smere jazdy vľavo.
PODVOZOK:
Vzduchové odpruženie náprav s automatickým vypúšťaním pružiacich mechov pri sklápaní cez indukční spínač s otočným vypínačom pre prerušené vypúšťanie na prívese. Nápravy s bubnovými brzdami. Bubnové brzdy s "S" vačkami 420/180 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka, zaťaženie na nápravu 9 t, rázvor 1.310 mm. kolesá: 4 ks 385/65 R 22,5 160J, značka podľa výberu závodu. 4 ks oceľových ráfikov 11,75 x 22,5, 10 otvorov, bez prelisu, vo farbe striebornej.
podperné nohy
Vpredu 1 mechanická oporná noha.
BRZDOVÝ SYSTÉM:
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový. Pružinová parkovacia brzda na 2. náprave. Vedenie hadíc položené pod ťažným ojom. EBS - elektronický brzdový systém. Knorr 2S2M = 2. náprava so senzormi. RSS - stabilizačný program. Oceľové vzduchojemy.
SKLÁPACIE ZARIADENIE:
1 hydraulický piest pre trojstranné sklápanie, cca 30 t Plocha dotyčnice zdvíhacie sila. 1 záchytné lano. Jednotrubkový hydraulický okruh s rýchlospojkou DN 13. Bez ďalších nadstavbových dielov k ťažnému vozidlu.
SKLÁPACIA Korba:
Celooceľová zváraná konštrukcia s podlahou z jemnozrnného oceľového plechu hr. 5 m m HARDOX HB 450 (ľahké zvlnenie podlahy v dôsledku zvárania možné).
STENY
Pevná predná stena z oceľového plechu hr. 4 mm, cca 980 mm vysoká. Na prednom čele 2 výstupky zvnútra a 3 zvonka. 1-dielne zosilnené bočnice z dutých hliníkových profilov 60/40 mm, cca 880 mm vysoké, sklopné s predĺženými tyčovými uzávermi a pomocnými pruž INAMI pre zdvih, takisto výkyvné, v smere jazdy vľavo s manuálnym centrálnym ovládaním, pravá strana s manuálnym centrálnym ovládaním. Zadná oceľová stena hr. 4 mm, cca 980 mm vysoká, výkyvná vo zvýšeným uložením čapov a s automatickým-pneumatickým uzáverom.
STĹPIKY
2 pevné zadné rohové stĺpiky zvýšené, vstavané zo strany.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 Sedemkomorové koncové svetlá. LED - bočné osvetlenie. Elektrický kábel položený pod ťažným ojom. 2 pozičné svetla. 2 obrysové svetlá. Pevný kábel s 2 x 7-pólovú alebo 1 x 15-pólovou zásuvkou.
LAKOVANIE
Striekanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniaci lak + Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby). Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO:
Zadné značenie podľa ECE normy.
VYBAVENIE:
Zakladací klin (y) podľa predpisov. Čierna bočná ochrana proti nájazdu z Alu-profilov, podľa predpisov. Odhlučnenie korby pri sklápaní = gumové podložky. Sklopný rúrkový nárazník, s nájazdovým profilom pre finišer. Plastové polkruhové blatníky sa zásterkami podľa predpisov. Háky pre dávkovacie reťaze na zadnom čele.
Ukážky produktu