3- nápravový veľkoobjemový valníkový náves s celobočnými zhrňovacími plachtami - Huckepack

Výhody a možnosti produktu 

 

  • Korózii odolné vysokoakostné hliníkové komponenty nadstavby, preskúšané podľa EN 12642 XL
  • Nízka konštrukcia rámu 80 mm pre NÍZKOLOŽNÉ ťahače a pre dosiahnutie vnútornej výšky až 3.000 mm
  • Zosilnená konštrukcia rámu so 4 kotviacimi úchytmi pre nakládku vozidla na železničný vagón (Huck Pack nasadenie)
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF, BPW alebo JOST
  • Dvojvrstvová podlaha skladajúci sa zo základnej doskovej podlahy s integrovanými oceľovými omega výstuhami a prekrytím zo špeciálnej tvrdenej brezovej preglejky
  • Obojstranne na vonkajšom ráme hliníková lišta pre upevnenie plachty
  • Vhodné pre Mega-vagón Typ T 5, T 3000 a AAE-Twin
  • Aramidová ochrana plachty nad zosilnenými kotviacimi úchytkami
  • Vzduchom odpružené nápravy v špeciálnom prevedení pre Huck Pack nasadenie (preprava po železnici)
  • Hydraulické zdvíhaní strechy (Hubdach) s manuálnym ovládaním so zdvihom 400 mm, pre rýchlejšie nakládku a vykládku vozidla
  • Dierovaný vonkajší rám s rozostupom dier cca 100 mm, pozdĺžne diery 40/25 mm podľa DIN EN 12640 a 23 párov zapustených kotviacich 2,5 t ok
Detaily vozidla 
TYPOVÉ OZNAČENIE
3- nápravový veľkoobjemový valníkový náves s celobočnými zhrňovacími plachtami - Huckepack
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 40 t. Celková hmotnosť (technická) 39 t. Zaťaženie náprav (technické) 27 t. Zaťaženie točnice (technické) 12 t Vlastná hmotnosť cca 7,2 t.
ROZMERY
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 13.620 mm. Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.480 mm. Celková šírka 2.550 mm. Vnútorná výška ložnej plochy cca 2.925 mm. Bočná nakladacia výška pod vodiacimi profilmi cca 2.770 mm. Vnútorná šírka medzi vodiacimi profilmi cca 2.490 mm. Portálová nakladacia výška cca 2.740 mm. Portálová nakladacia šírka cca 2.480 mm. Vnútorná resp. celková výška prestaviteľná o 60 mm = 2. nakladacia výška = celková výška v nezaťaženom stave vpredu cca 4.070 mm (= riziko zákazníka). Vnútorná výška ložnej plochy cca 2.985 mm. Bočná nakladacia výška pod vodiacimi profilmi cca 2.830 mm. Portálová nakladacia výška cca 2.820 mm. Ložná výška cca 80 mm nad výškou točnice ťahača. Vhodné pre Mega-vagón Typ T 5, T 3000 a AAE-Twin (pre železnicu) P 400 = celková výška max. 4.000 mm pri zníženom vzduchovom odpružení a výška pripojovacej konzoly 880 mm = náves vo vodorovnej polohe.
RÁM VOZIDLA
Špeciálna nízka oceľová zváraná konštrukcia, so zosilnenými úchytmi (za účelom železničnej prekládky). Pripojovacie výška v nezaťaženom stave 960 - 1.000 mm pri vzduchom odpružených ťahačoch. Výmenný 2" kráľovský čap. Dierovaný vonkajší rám s rozostupom otvorov na gurtne cca 100 mm, rozmer dier 40/25 mm v zmysle DIN EN 12640 a 23 párov zapustených 2,5 t kotevných strmeňov.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie cca 200 mm (cca + 120 / -80 mm). Automatické nastavenie jazdnej výšky od 15 km / hod. Nápravy s kotúčovými brzdami ø 370 mm, so špeciálnym prevedením pera nápravy a vzduchového mechu pre Huckepack nasadenie. Pevné nápravy 3 x 9 t, rázvor 1.410 + 1.310 mm (pre 27 t zaťaženie zadnej nápravy). Kolesá: 6 ks 435/50 R 19,5 160J, výrobca Goodyear FuelMax T. 6 oceľových ráfikov 14,00 x 19,5, 10 otvorov, s prelisom, v striebornej farbe.
podperné nohy
Mechan. opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový EBS - elektronický brzdový systém. Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi. RSS - stabilizačný program. Pružinová parkovacia brzda na dvoch nápravách. Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Vpredu do dĺžky cca 4.100 mm z preglejky hr. 30 mm, zatiaľ až ku koncu rámu zo smrekových dosiek hr. 30 mm. Pozdĺžne preložená s pozinkovanými oceľovými profilmi Ω, povrch zo špeciálnej tvrdenej brezovej protišmykovej preglejky hr. 9 mm, zároveň s vonkajším rámom.
TROJSTRANNÉ ZHRŇOVACIE PLACHTY
Pevná predná stena z dutých hliníkových profilov do výšky 2.550 mm s 2 stredovými výstuhami, zvnútra 2 ks viazacích ôk pre zaistenie nákladu. Navrchu uzavreté plachtou, vo farbe bočnej plachty. Vnútorná strana prednej steny vystužená do výšky 650 mm zinkovaným oceľovým plechom. Po oboch stranách umelohmotné trojstranné zhrňovacie plachty v certifikovanom prevedení pre zaistenie nákladu v zmysle kódu XL, s navarenými horizontálnymi a vertikálnymi pásovými zosilneniami vrátane spodných upevňovacích pásov a upínacou zámkou z nerezovej ocele s predným a zadným tyčovým uzáverom, otvárateľné vo všetkých 4 rohoch, vzadu s upínacou račňou, materiál podľa výberu závodu, farba plachty podľa výberu. Plachta s tesneniami k vonkajšiemu rámu. Nalepená plachtová ochrana (žltá), nad zosilnenými úchytmi. Strešná plachta, nízka horľavosť v zmysle normy 4102, priesvitná. Vzadu naskrutkovaný portál s hliníkovými rohovými stĺpikmi, vrchný priečnik so strešnou konštrukciou posuvný dopredu, dvere cez celú vnútornú výšku, s dvoma vnútri uloženými tyčovými uzávermi.
STĹPIKY / STRECHA
2 pevné predné hliníkové rohové stĺpiky do výšky strechy, umiestnené bočne vpredu, 3 stredné stĺpiky v smere jazdy vľavo, posuvné po celej dĺžke ložnej plochy, prevedenie stĺpikov pre Hubdach (zdvih strechy), 3 stredné stĺpiky v smere jazdy vpravo, posuvné po celej dĺžke ložnej plochy, prevedenie stĺpikov pre Hubdach (zdvih strechy). Navyše na každej strane po 3 úchytoch pre stĺpiky. 4 rady úchytov pre plachtové laty, prvý rad úplne dole cca 460 mm, s rozostupmi cca 160/600/600 mm, 4 rady hliníkových profilovaných plachtových lát 100/25 mm. Obojstranný hydraulický Hubdach s manuálnym ovládaním so zdvihom 400 mm, pre nakládku a vykládku zo strany (portálové dvere musia zostať otvorené). Strešná posuvná konštrukcia VERSUS s umelohmotným strmeňom, zosilnené oblúky plachty (podľa dráhovej normy), dopredu posuvná so zdvíhacou automatikou = zhrnutá zostáva v nakladacím priestore, so zvislými a vodorovnými vodiacimi dráhami = bez vystupujúcich hrán. Na oboch stranách špeciálny hliníkový vodiaci profil pre pojazd plachty a stĺpikov, konštrukčná výška 195 mm. Ovládacia tyč pre posuvnú strechu (držiak na bočnej ochrane z vnútornej strany).
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 Sedemkomorové koncové svetlá v zadnom nárazníku. LED - bočné osvetlenie, 2 pozičné svetlá, 2 obrysové svetlá na nárazníku. 2x7-pólová a 1x15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Opieskovanie oceľových častí oceľovým granulátom, viacvrstvový epoxidový – zinkofosfátový základný náter, lakovanie striekaním 2 zložkovým polyuretánovým vrchným náterom. Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné pásky na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie v zmysle normy ECE (umiestnené vodorovne na zadných dverách).
VYBAVENIE
Zadná ochrana rámu a portálových stĺpikov, dolné zosilnenie stĺpikov. Zakladací klin (y) v zmysle predpisu. 1 výsuvný rebrík vpravo vzadu. Plastové polkruhové blatníky so zásterkami v zmysle predpisu. Hliníková lišta pre zaistenie plachty umiestnená z oboch strán, priskrutkovaná k vonkajšiemu rámu. Zadná hliníková ochrana proti podbehnutiu (nárazník). Čierna bočná ochrana proti podbehnutiu z Alu-profilov, v zmysle predpisu. Držiak pre 1 rezervné koleso, montáž s výsuvným zdvihákom za oporné nohy. Plastová schránka na náradie, uzamykateľná, nelakovaná. 1 schránka na dokumenty na prednej stene.
Ukážky produktu