3 - nápravový valníkový náves s celobočnými zhrňovacími plachtami Huckepack

Výhody a možnosti produktu 
  • Korózii odolné vysokoakostné hliníkové komponenty nadstavby, preskúšané podľa EN 12642 XL
  • Tuhý rebrinový rám, oceľové zvárané konštrukcie
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF alebo BPW
  • Dierovaný vonkajší rám s rozostupom dier cca 100 mm, pozdĺžne diery 40/25 mm podľa DIN EN 12640 a 23 párov zapustených 2,5 t kotevných strmeňov
  • Zosilnená konštrukcia rámu so 4 kotviacimi úchytmi pre nakládku vozidla na železničný vagón (Huck Pack nasadenie)
  • Zosilnená predná stena z hliníkových rúrok s integrovaným držiakom napájacích prípojov
  • Vzadu naskrutkovaný portál s hliníkovými rohovými stĺpikmi a s dvojkrídlovými vrátami, profilované konštrukcie cez celú vnútornú výšku
  • Dvojvrstvová podlaha skladajúca sa zo základnej doskovej podlahy s integrovanými oceľovými omega výstuhami a prekrytím zo špeciálnej tvrdenej brezovej preglejky
  • Obojstranne na vonkajšom ráme hliníková lišta pre upevnenie plachty
  • Aramidová ochrana plachty nad zosilnenými kotviacimi úchytkami
  • Vzduchom odpružené nápravy v špeciálnom prevedení pre Huck Pack nasadenie (preprava po železnici)
Detaily vozidla 
TYPOVÉ OZNAČENIE
3 - nápravový valníkový náves s celobočnými zhrňovacími plachtami Huckepack
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 40 t. Celková hmotnosť (technická) 39 t. Zaťaženie náprav (technické) 27 t. Zaťaženie točnice (technické) 12 t. Vlastná hmotnosť cca 6,5 t.
ROZMERY
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 13.620 mm. Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.480 mm. Celková šírka 2.550 mm. Vnútorná výška ložnej plochy cca 2.675 mm. Bočné nakladacie výšky pod vodiacimi profilmi cca 2.585 mm. Vnútorná šírka medzi vodiacimi profilmi cca 2.430 mm. Portálová nakladacia výška cca 2.585 mm. Portálová nakladacia šírka cca 2.480 mm. Ložná výška cca 150 mm nad výškou točnice ťahača. Vhodné pre železničné profily P 400 = celková výška max. 4.000 mm u zníženého vzduchového odpruženia a pripájacej výšky 1.130 mm.
RÁM VOZIDLA
Oceľová konštrukcia so zosilnenými úchytmi (za účelom železničnej prekládky). Pripájacia výška v nezaťaženom stave 1.130 - 1.220 mm pri vzduchom odpruženého ťahača. Výmenný 2" kráľovský čap. Dierovaný vonkajší rám s odstupom otvorov na gurtne cca 100 mm, rozmer dier 40/25 mm v zmysle DIN EN 12640 a 23 párov zapustených 2,5 t kotevných strmeňov podľa UVV.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie (cca + 120 / - 80 mm), SPLITTER - prevedenie (proti vytrhnutiu mechu). Automatické nastavenie jazdnej výšky od 15 km / hod. Nápravy s kotúčovými brzdami s priemerom 370 mm, nenáročné na údržbu, SPLITTER - agregát pre Huckepack nasadenie. Pevné nápravy 3 x 9 t, rázvor 1.410 + 1.310 mm (pre 27 t zaťaženie zadnej nápravy). Kolesá: 6 ks 385/65 R 22,5 160J, značka podľa výberu závodu. 6 oceľových ráfikov 11,75 x 22,5 10 otvorov, s prelisom 120 mm, v striebornej farbe .
podperné nohy
Mechanické opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový EBS - elektronický brzdový systém. Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi. RSS - stabilizačný program. Pružinová parkovacia brzda na dvoch nápravách. Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Podlaha z dosiek zo smrekového dreva hr. 30 mm. Pozdĺžne preložená s pozinkovanými oceľovými profilmi Ω, povrch zo špeciálnej tvrdenej brezovej protišmykovej preglejky hr. 9 mm, zároveň s vonkajším rámom (zaťaženie podlahy do 7 t = zaťaženie na nápravu vysokozdvižného vozíka).
TROJSTRANNÉ ZHRŇOVACIE PLACHTY
Pevná predná stena z dutých hliníkových profilov do výšky 2.400 mm s 2 stredovými výstuhami, zvnútra 2 ks viazacích ôk pre zaistenie nákladu. Navrchu uzavreté plachtou, vo farbe bočnej plachty. Vnútorná strana prednej steny vystužená do výšky 650 mm zinkovaným oceľovým plechom. Na oboch stranách umelohmotné zhrňovacie plachty v certifikovanom prevedení pre zaistenie nákladu v zmysle kódu XL, s navarenými horizontálnymi a vertikálnymi pásovými zosilneniami vrátane rýchloupínacích spôn, s predným a zadným tyčovým uzáverom, otvárateľné vo všetkých 4 rohoch, vzadu s upínacou račňou, materiál podľa výberu závodu, farba plachty podľa výberu. Plachta s tesnením k vonkajšiemu rámu. Umelohmotná strešná plachta, nízka horľavosť v zmysle normy 4102, priesvitná. Vzadu naskrutkovaný portál s hliníkovými rohovými stĺpikmi, vrchný priečnik so strešnou konštrukciou posuvný dopredu, dvere cez celú vnútornú výšku, s dvoma vnútri uloženými tyčovými uzávermi.
STĹPIKY / STRECHA
2 pevné predné hliníkové rohové stĺpiky do výšky strechy, umiestnené bočne vpredu, 3 stredné stĺpiky v smere jazdy vľavo, posuvné po celej dĺžke ložnej plochy. 3 stredné stĺpiky v smere jazdy vpravo, posuvné po celej dĺžke ložnej plochy. 4 rady úchytov pre plachtové laty, prvý rad celkom dole cca 460 mm, s odstupmi cca 160/450/450 mm, 4 rady hliníkových profilovaných plachtových lát 100/2 mm. Strešná posuvná konštrukcia VERSUS s umelohmotným strmeňom, zosilnené oblúky plachty, dopredu posuvná so zdvíhacou automatikou s obmedzením, posuvná i dozadu (možnosť otvárania zhora) = zhrnutá zostáva v nakladacom priestore, so zvislými a vodorovnými vodiacimi dráhami = bez vystupujúcich hrán. Na obidvoch stranách špeciálny hliníkový vodiaci profil pre pojazd plachty a stĺpikov. Konštrukčná výška 140 mm. Ovládacia tyč pre posuvnú strechu (držiak na bočnej ochrane z vnútornej strany).
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 Sedemkomorové koncové svetlá namontované ku konzolám svetiel. LED - bočné osvetlenie, 2 pozičné svetla, 2 obrysové svetlá na nárazníku. 2x7-pólová a 1x15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Opieskovanie oceľových častí oceľovým granulátom, viacvrstvový epoxidový – zinkofosfátový základný náter, lakovanie striekaním 2 zložkovým polyuretánovým vrchným náterom. Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné pásky na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie v zmysle normy ECE (umiestnené vodorovne na zadných dverách).
VYBAVENIE
Zadná ochrana rámu a portálových stĺpikov, dolné zosilnenie stĺpikov. Zakladací klin (y) v zmysle predpisu. 1 výsuvný rebrík vpravo vzadu. Plastové polkruhové blatníky sa zásterkami v zmysle predpisu. Hliníková lišta pre zaistenie plachty umiestnená z oboch strán, priskrutkovaná k vonkajšiemu rámu. Sklopná ochrana proti podbehnutiu (= nárazník), za účelom železničnej prekládky. Čierna bočná ochrana proti nájazdu z Alu-profilov, v zmysle predpisu, sklopná a výškovo nastaviteľná (za účelom železničnej prekládky). Držiak pre 1 rezervné koleso. Plastová schránka na náradie uzamykateľná, nelakovaná. 1 schránka na dokumenty na prednej stene.
Ukážky produktu