3-nápravový valníkový náves COIL s celobočnými zhrňovacími plachtami – Huckepack

Výhody a možnosti produktu 

 

  • Korózii odolné vysokoakostné hliníkové komponenty nadstavby, preskúšané podľa EN 12642 XL
  • Zosilnená konštrukcia rámu na prepravu 30 t zvitkov v ťažisku na min. nakladacej dĺžke 1.500 mm
  • Zosilnená konštrukcia rámu so 4 kotviacimi úchytmi pre nakládku vozidlá na železničný vagón (Huck Pack nasadenie)
  • V podlahe zabudované prehĺbené lôžko (mulda) o úžitkovej dĺžke cca 7.400 mm s 5 pármi integrovaných kotevných vreciek pre klanice, určené pre prevoz zvitkov s priemerom až 2.100 mm
  • Krycie dosky lôžka (muldy) z tvrdenej protišmykové preglejky hr. 27 mm s vystužením, umožňujúce prejazd vysokozdvižným vozíkom
  • Dierovaný vonkajší rám (začínajúce cca 3.000 mm od prednej steny) s rozstupom dier cca 100 mm, pozdĺžne diery 40/25 mm podľa DIN EN 12640 a 21 párov zapustených kotviacich 2,5 t strmeňov / ok, dodatočne 5 párov 4 t kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme v oblasti prehĺbeného lôžka
  • Vzduchom odpružené nápravy v špeciálnom prevedení pre Huck Pack nasadenie (preprava po železnici)
  • Aramidová ochrana plachty nad zosilnenými kotviacimi úchytkami
  • Obojstranne hydraulické dvíhanie strechy (Hubdach) s manuálnym ovládaním so zdvihom 400 mm, pre rýchlejšiu nakládku a vykládku vozidla
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF alebo BPW
  •  
  • VOLITEĽNE: prehĺbené lôžko (mulda) o úžitkovej dĺžkou 8.400 mm
Detaily vozidla 
TYPOVÉ OZNAČENIE
3-NÁPRAVOVÝ Valníkový náves RH140 COIL so sťahovateľnou PLACHTOU - Huckepack
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 42 t. Celková hmotnosť (technická) 39 t. Zaťaženie náprav (technické) 27 t. Zaťaženie točnice (technické) 12 t. Vlastná hmotnosť cca 7 t.
ROZMERY
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 13.620 mm. Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.480 mm. Celková šírka 2.550 mm. Vnútorná výška ložnej plochy cca 2.6 7 5 mm. Bočná nakladacia výška pod vodiacimi profilmi cca 2.585 mm. Vnútorná šírka medzi vodiacimi profilmi cca 2.430 mm. Portálová nakladacia výška cca 2.585 mm. Portálová nakladacia šírka cca 2.480 mm. Ložná výška cca 140 mm nad výškou točnice ťahača. Vhodné pre železničný profil P 400 = celková výška max. 4.000 mm u zníženého vzduchového odpruženia a pripájacej výšky 1.130 mm.
RÁM VOZIDLA
Oceľová zváraná konštrukcia, zosilnená pre bodové zaťaženie = preprava zvitkov (30 t v ťažisku vozidla v minimálnej dĺžke nákladu 1.500 mm), so 4 zosilnenými úchytmi na účely železničnej prekládky. Pripájacia výška v nezaťaženom stave 1.130 - 1.220 mm u vzduchovo odpruženého ťahača. Výmenný 2" kráľovský čap. Dierovaný vonkajší rám (začínajúcí cca 3.000 mm od predného čela) s rozostupom otvorov pre kotvenie nákladu po cca 100 mm, otvory s rozmerom 40/25 podľa DIN EN 12640 a 21 párov zapustených 2,5 t kotevných strmeňov / ok, navyše 5 párov 4 t kotevných strmeňov v prehĺbenom lôžku na vonkajšom ráme.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie (cca + 120 / - 80 mm), SPLITTER-prevedenie (proti vytrhnutiu mechu). Automatické nastavenie jazdné výšky od 15 km / hod. Nápravy s kotúčovými brzdami nenáročnými na údržbu, ø 370 mm, SPLITTER-agregát pre Huckepack nasadenie. Pevné nápravy 3 x 9 t, rázvor 1.410 + 1.310 mm. kolesá: 6 ks 385/65 R 22,5 160J, značka podľa výberu závodu. 6 oceľových ráfikov 11,75 x 22,5, 10 otvorov, s prelisom 120 mm, vo farbe striebornej.
podperné nohy
Mechanické opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový. EBS - elektronický brzdový systém. Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi. RSS - stabilizačný program. Pružinová parkovacia brzda na dvoch nápravách. Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Podlaha z preglejky hr. 27 mm, zároveň s vonkajším rámom (Zaťaženie podlahy do 5.460 kg = zaťaženie na nápravu vysokozdvižného vozíka podľa CSC).
MULDA - PREHĹBENÉ LÔŽKO
V podlahe zabudované prehĺbené lôžko o úžitkovej dĺžke cca 7.400 mm - v sériovom prevedení podľa VDI 2700 pre priemer cievok 900 až max. 2.100 mm, krycie dosky lôžka z tvrdenej protišmykovej preglejky hr. 27mm, pre prejazd vysokozdvižným vozíkom, 5 párov lôžok = 1 x vpredu, 1 x cca 1.840 mm (pred ťažiskom), 1 x 2.520 mm, 1 x 3.680 mm, 1 x 5.330 mm, vrátane 2 párov profilovaných výstuh 90x90x4 mm, užitočná výška cca 1.700 mm. Skosené plochy lôžka vyložené obojstranne protišmykovou preglejkou o hr. 24 mm.
STENY A NEZÁVISLE sťahovateľné PLACHTA
Pevná predná stena z dutých hliníkových profilov do výšky 2.400 mm s 2 stredovými výstuhami, zvnútra 2 ks viazacích ok pre zaistenie nákladu. Navrchu uzavreté plachtou vo farbe bočnej plachty. Vnútorná strana prednej steny vystužená do výšky 650 mm zinkovaným oceľovým plechom. Na oboch stranách umelohmotná nezávisle sťahovateľná plachta v certifikovanom prevedení pre zaistenie nákladu podľa kódu XL, s navarenými horizontálnymi a vertikálnymi pásovými zosilneniami vrátane rýchloupínacích spôn, s predným a zadným tyčovým uzáverom, otvárateľné na všetkých 4 rohoch, vzadu s upínacou račňou. Plachta s tesnením k vonkajšiemu rámu. Materiál podľa výberu závodu, farba plachty podľa možnosti dodania. Nalepená aramidová plachtová ochrana (žltá), nad zosilnenými úchytmi. Aramidová zosilnená umelohmotná stropné plachta, nízka horľavosť podľa normy 4102, priesvitná. Vzadu naskrutkovaný portál s hliníkovými rohovými stĺpikmi, vrchný priečnik sa strešnou konštrukciou posuvný dopredu, vráta cez celú vnútornú výšku, s dvoma vnútri uloženými tyčovými uzávermi.
STĹPIKY / STRECHA
2 pevné predné hliníkové rohové stĺpiky do výšky strechy, umiestnené bočne vpredu, 3 stredné stĺpiky v smere jazdy vľavo, posuvné po celej dĺžke ložnej plochy, 3 stredné stĺpiky v smere jazdy vpravo, posuvné po celej dĺžke ložnej plochy, 4 rady vreciek pre plachtové laty, prvý rad úplne dole cca 460 mm, s rozostupmi cca 160/450/450 mm, 4 rady hliníkových profilovaných plachtových lát 100/25 mm. Strešná posuvná konštrukcia VERSUS s umelohmotným strmeňom, zosílené oblúky plachty (podľa dražnej normy), dopredu posuvná s dvíhacou automatikou, s obmedzením posuvná i dozadu (možnosť otvárania zhora) = zhrnutá zostáva v nakladacom priestore, so zvislými a vodorovnými vodiacimi pojazdmi = bez vystupujúcich hrán. Na obidvoch stranách špeciálny hliníkový vodiaci profil pre pojazd plachty a stĺpikov. Konštrukčná výška 140 mm. Ovládacia tyč pre posuvnú strechu (držiak na bočnej ochrane z vnútornej strany).
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 Sedemkomorové koncové svetlá namontovaná ku konzolám svetiel. LED - bočné osvetlenie. 2 pozičné svetla. 2 obrysové svetlá na nárazníku. 2x7-pólová a 1x15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Striekanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniaci lak + Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby). Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa normy ECE (umiestnené vodorovne na zadných vrátach). Montáž pristavených kodifikačných štítkov.
VYBAVENIE
Zadná ochrana rámu a portálových stĺpikov, dolné zosilnenie stĺpikov. Zakladací klin (y) podľa predpisu. 1 výsuvný rebrík vpravo vzadu. Plastové polkruhové blatníky so zásterkami podľa predpisu. Hliníková lišta pre zaistenie plachty umiestnená z oboch strán, priskrutkovaná k vonkajšiemu rámu. Zadná ochrana proti podbehnutiu (nárazník), dozadu sklopné (za účelom železničnej prekládky. Čierna bočná ochrana proti nájazdu z Alu-profilov, podľa predpisu, sklopne a výškovo nastaviteľná (za účelom železničnej prekládky). Držiak pre 1 rezervné koleso. Plastová schránka na náradie, uzamykateľná, nelakovaná. 1 schránka na dokumenty na prednej stene.
Ukážky produktu