
Výhody a možnosti produktu
- Rozťahovatelný rám odľahčenej konštrukcie s dĺžkou roztiahnutí 6 m - pre prepravu dlhého materiálu (až 22 m)
- Rozťahovatelný oceľový zváraný rám so 7 polohami pre pneumatické zaistenie
- V zadnej časti výsuvné držiaky prídavných svetiel (podmienečne zaťažiteľný), dĺžka vytiahnutia až 1.500 mm
- 3. náprava vlečená natáčivá vrátane aretácia nápravy pre cúvanie
- Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF alebo BPW
- VOLITEĽNE: dierovaný vonkajší rám s rozostupom dier cca 100 mm, pozdĺžne diery 50/30 mm, možnosť kotvenia až 2 t pre každé kotevné miesto
- VOLITEĽNE: v zadnej časti výsuvné držiaky zaťažiteľný až do cca 2 t, dĺžka vytiahnutia až 2.500 mm
- VOLITEĽNE: RULASI = systém zaistenia nákladu pomocou klaníc s odlišným rozmiestnením kotevných vreciek
- VOLITEĽNE: hydraulické nútené riadenie = natačivá náprava, pomocou točnice s riadiacim klinom a zabudovanou točňou nápravy
- VOLITEĽNE: oceľová schránka pre 20 ks drevených trámov 80 x 80 mm, obojstranne s prístupovým vekom
Detaily vozidla
TYPOVÉ OZNAČENIE
3-NÁPRAVOVÝ-Valníkový náves RH200 - ROZŤAHOVATELNÝ
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 42 t.
Celková hmotnosť (technická) 39 t.
Zaťaženie náprav (technické) 27 t.
Zaťaženie točnice (technické) 12 t.
Vlastná hmotnosť cca 7,8 t.
ROZMERY
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 13.620 mm.
Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.480 mm.
(Dĺžka ložnej plochy vpredu cca 4.220 mm, vzadu cca 9.400 mm.)
Celková šírka 2.550 mm.
Vnútorná výška ložnej plochy cca 2.560 mm.
Bočná nakladacia výška cca 2.500 mm.
Nakladacia výška vzadu cca 2.560 mm.
Ložná výška = cca 200 mm nad výškou točnice.
RÁM VOZIDLA
Roztahovatelný zváraný rám odľahčenej konštrukcie - roztiahnutie až 6.000 mm,
s odstupmi cca 1.100 / 2.100 / 2.600 / 3.600 / 4.000 / 5.000 a 6.000 mm s pneumatickým ovládaním na ráme vozidla.
V zadnej časti roztahovatelný držiak (nezaťažiteľný) prídavných svetiel,
s roztiahnutím až o 1.500 mm, po 500 mm aretovateľný.
Pripojovacia výška v nezaťaženom stave 1.150-1.250 mm u vzduchovo odpruženého ťahača (dbať na celkovú výšku).
Výmenný 2" kráľovský čap.
23 párov zapustených 2,5 t kotevných strmeňov podľa UVV.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie (cca + 120 / - 80 mm).
Automatické nastavenie jazdnej výšky od 15 km / hod.
Nápravy s kotúčovými brzdami nenáročnými na údržbu, ø 430 mm,
3 x 9 t, rázvor 1.310 + 1.410 mm.
1. a 2. náprava pevná, 3. náprava = vlečená natačivá (max. o 12°) vrátane elektropneumatickéj automatickej aretácie nápravy pre cúvanie (spínanie spoločne so zaradením spätného chodu) dodatočne s ovládaním v kabíne a ovládaním na návesu.
kolesá:
6 ks 385/65 R 22,5 160J, značka podľa výberu závodu.
6 oceľových ráfikov 11,75 x 22,5, 10 otvorov, s prelisom 120 mm, vo farbe striebornej.
podperné nohy
Mechan. opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13.
Dvojokruhový.
EBS - elektronický brzdový systém.
Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi.
RSS - stabilizačný program.
Pružinová parkovacia brzda.
Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Podlaha z dosiek zo smrekového dreva hr. 30 mm,
Pozdĺžne preložená s pozinkovanými oceľovými vystužovacími profilmi Ω, povrch zo špeciálnej tvrdenej brezovej protišmykovej preglejky hr. 9 mm, zároveň s vonkajším rámom.
STENY
Pevná predná stena z dutých hliníkových profilov do výšky 1.700 mm s 2 stredovými výstuhami, zvnútra 2 ks viazacích ok pre zaistenie nákladu.
Vnútorná strana prednej steny vystužená do výšky 650 mm zinkovaným oceľovým plechom.
4-dielne bočnice z dutých hliníkových profilov 800/25 mm (vpredu 1-dielne, vzadu 3-dielne)
s gumovým tesnením a vybraním pre oká pre presah plachty 360 mm,
s plachtovými očkami na colné lanko, sklopné s uzávermi 681-S1.
Sklopná zadná stena z dutých hliníkových profilov vysoká 800 mm, s gumovým tesnením a vybraním pre oká, s plachtovými očkami na colné lanko, s uzávermi 681-S1,
2 sklopné stúpadlá.
STĹPIKY / STRECHA / PLACHTA
2 pevné predné rohové stĺpiky, umiestnené bočne vpredu, 2.000 mm vysoké,
8 sklopných stredných stĺpikov,
2 zadné rohové stĺpiky, zo strany priskrutkované, 2.000 mm vysoké,
4 rady zasúvacích dosiek 100/27 z mäkkého dreva, umiestnených vo vreckách, rozostup 200 mm.
Vpredu 1 lata.
Strešná konštrukcia EDSCHA posuvná dopredu = zhrnutá zostáva v nakladacím priestore, konštrukčná výška 95 mm.
Polohovateľná ovládacia tyč EDSCHA (držiak na bočné ochrane z vnútornej strany).
Colné plachta Trevira z vysokopevnostnej tkaniny a priesvitnou strechou, vr. lanka a montáže, výrobca plachty podľa výberu závodu, farba plachty podľa možnosti dodania.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU.
2 Sedemkomorové koncové svetlá v zadnom nárazníku.
2 trojkomorové koncové svetlá vo výsuvnom držiaku.
LED - bočné osvetlenie.
2 pozičné svetla.
2 obrysové svetlá na nárazníku.
2x7-pólová a 1x15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Striekanie oceľových částí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniaci lak
+ dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby).
Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované.
Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou.
Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa normy ECE (umiestnené vodorovne na zadných dverách).
VYBAVENIE
Zadná ochrana rámu.
Dorazy bočníc.
4 zakladacie kliny.
Plastové polkruhové blatníky sa zástierkami podľa predpisov.
Zadná hliníková ochrana proti podbehnutiu (nárazník), v bielej farbe.
Čierna bočná ochrana proti nájazdu z Alu-profilov, podľa predpisu.
Držiak pre 1 rezervné koleso.
Plastová schránka na náradie, uzamykateľná, nelakovaná.