3-nápravový 3-stranný sklápací náves pre diaľkovú prepravu

Výhody a možnosti produktu 
  • Stabilná a tuhá konštrukcia podvozku s dodatočnými torznými profilmi pre trojstranné sklápanie
  • Automatické zaistenie zadnej steny
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF, BPW alebo JOST
  • VOLITEĽNE: na konci rámu 2 výsuvné oceľové opory s kolesami
  • VOLITEĽNE: umelohmotná navíjacia plachta vrátane hliníkovej trubky s ručnou kľukou pre navíjanie
  • VOLITEĽNE: elektro-pneumaticky ovládané zaistenie bočnice pre ovládací vypínač v kabíne ťažného vozidla
  • VOLITEĽNE: výklopné kotevné oká
  • VOLITEĽNE: hliníková hopper lišta na centrálne ovládanie bočnice
  • VOLITEĽNE: na prednej stene podesta z bezpečnostného hliníkového roštu so zábradlím a výstupným rebríkom
  • VOLITEĽNE: posuvná strešná konštrukcia
  • VOLITEĽNE: bočnice utesnené proti prepadu zrna labyrintovým tesniacim systémom
Detaily vozidla 
Typové označenie:
3-NÁPRAVOVÝ-3-STRANNÝ-SKLÁPACÍ NÁVES - NA DIAĽKOVúU PREPRAVU A DOPRAVU pre prevoz paliet a obilia
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 42 t. Celková hmotnosť (technická) 39 t. Zaťaženie náprav (technické) 27 t. Zaťaženie točnice (technické) 12 t. Úžitkové zaťaženie cca 25 t. Vlastná hmotnosť cca 8,9 t.
ROZMERY:
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 13.400 mm. Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.460 mm. Vnútorná výška ložnej plochy cca 2.200 - 2.400 mm. Celková šírka 2.550 mm. Celková výška v nezaťaženom stave cca 3.800 - 4.000 mm. Ložná výška = cca 325 mm nad výškou točnice ťahača.
RÁM VOZIDLA:
NAXTRA oceľová zváraná konštrukcia - nízka stavebná výška. Zaistenie korby kolíky s poistkou proti prekríženiu. Výmenný 2" kráľovský čap.
PODVOZOK:
Vzduchové odpruženie náprav s automatickým vypúšťaním pružiacich mechov pri sklápaní cez indukčný spínač a s otočným vypínačom pre prerušenie vypúšťania. Nápravy s kotúčovými brzdami nenáročnými na údržbu, ø 430 mm. Pevné nápravy 3 x 9 t, rázvor 2 x 1.310 mm. kolesá: 6 ks 385/65 R 22,5 160J, značka podľa výberu závodu (cestná profil). 6 oceľových ráfikov 11,75 x 22,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
Podperné nohy:
Mechanické opory pre odstavenie vozidla - 24 t s jednostranným ovládaním a jednoduchou držbou.
BRZDOVÝ SYSTÉM:
Brzdové zariadenie podľa EG smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový. Pružinová parkovacia brzda na dvoch nápravách. EBS - elektronický brzdový systém. Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi. RSS - stabilizačný program. Oceľové vzduchojemy.
SKLÁPACIE ZARIADENIE:
2 za sebou vstavané špeciálne sklápacie hydr. piesty pre 3-stranné sklápanie. 1 záchytné lano. Sklápacie uhol dozadu cca 34 stupňa. Jednotrubkový hydraulický rozvod s rýchlospojkou DN 20.
SKLÁPACIA Korba:
Celooceľová zváraná konštrukcia s podlahou z jemnozrnného oceľového plechu 5 mm (ľahké zvlnenie podlahy v dôsledku zvárania možné).
STENY
Bočnice utesnené proti prepadu zrna labyrintovým tesniacim systémom. Pevná predná stena z oceľového plechu hr. 3 mm, cca 1.700 mm vysoká. 3-dielne zosilnené bočnice z dutých hliníkových profilov 40 mm, cca 780 mm vysoké, (Horné a spodné zosilnené profily 4/2 mm, 2 x 200 mm meziprofily 2/2 mm), s kolmým špeciálnym utesnením a vybraním pre oká pre presah plachty 360 mm, bez plachtových ok, sklopné s predĺženými uzávermi a pomocnými pružinami pre zdvih, takisto výkyvné, s manuálnym centrálnym ovládaním, ovládanie každej steny zvlášť Zadná stena z dutých hliníkových profilov 40 mm, cca 780 mm vysoká, sklopná s predĺženými uzávermi, takisto výkyvná, s manuálnym centrálnym ovládaním.
STĹPIKY / STRECHA
2 pevné predné rohové stĺpiky čelne integrované do prednej steny, 2.000 mm vysoké. 4 stredné stĺpiky sklopné - 2.000 mm vysoké (cca vo výške bočníc delené, spodný diel výklopný, horný diel odnímateľný spoločne s výstuhou strechy). Napínacie retiazky pri stredových stĺpikov. 2 pevné zadné rohové stĺpiky 2.000 mm vysoké, zo strany privarené. 4 rady zasúvacích drevených lát 100/27 mm vo vreckách, rozostup 200 mm, vpredu 1 lata. Oblúková konštrukcia plachty so 7 radmi tyčou a priečniky u stĺpikov, bez sklonu (nakladanie žeriavom a vysokozdvižným vozíkom).
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 Sedemkomorové koncové svetlá v zadnom nárazníku. LED - bočné osvetlenie. 2 pozičné svetla. 2 obrysové svetlá. 2 x 7-pólová / 1 x 15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Striekanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniaci lak + Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby). Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO:
Zadné značenie podľa ECE normy.
VYBAVENIE:
Zakladací klin (y) podľa predpisov. Odhlučnenie korby pri sklápaní = gumové podložky. Zadné hliníková trojuholníková sklopná ochrana proti podbehnutiu (nárazník), nelakovaná. Plastové polkruhové blatníky so zásterkami podľa predpisov. Držiak rezervy pre 1 rezervné koleso. Bočná ochrana. 1 hliníkový rebrík cca 3 m dlhý vrátane držiakov. 1 vstavaná vodováha (kontrola vodorovnej polohy pri sklápaní dozadu). Ovládacia tyč pre zadné priečniky vrátane držiaku.
Ukážky produktu