2-stranná sklápacia nadstavba na 4-nápravový podvozok

Výhody a možnosti produktu 
  • Sklápacia nadstavba pre ťažký lomový kameň
  • torzne tuhá a váhovo optimalizovaná konštrukcia pomocného rámu
  • chrómovaný sklápací valec najvyššej kvality
  • VOLITEĽNE: výklopná viazacie oká
  • VOLITEĽNE: sklopný hliníkový zadný nárazník vhodný pre použitie k finišeru
  • VOLITEĽNE: montáž predného hydraulického žeriavu so zosilneným pomocným rámom
  • VOLITEĽNE: bez zadného pevného ľavého rohové stĺpika, ľavý stĺpik môže byť integrovaný do hydraulicky sklopnej bočnice / prevedenie BORDMATIC
Detaily vozidla 
Typové označenie:
2-stranná SKLÁPACIA NADSTAVBA NA 4-NÁPRAVOVÝ PODVOZOK pre prevoz štrku, výkopovej zeminy, ťažkých kameňov a prípadne pre zmes do finišerov
POMOCNÝ RÁM
Priebežné pozdĺžne nosníky s uložením sklápacieho piestu a výložníky sklápacej korby. Zaistenie korby kolíky s poistkou proti prekríženiu.
VYSOKOTLAKOVÉ HYDRAULICKÉ SKLÁPACIE ZARIADENIE
32 t-sklápací piest pre dvojstranné sklápanie, s poistným lanom. Hydraulické vysokotlakové čerpadlo s 80 l výkonom s priamym pripojením prírubou, nádrž na olej 60 l s olejovou náplňou. Pneumatický ventil pre sklápanie s poistkou proti pretlakovaniu a s ovládaním v kabíne vodiča.
SKLÁPACIA Korba
cca 14,4 m³ Vnútorná dĺžka cca 5. 6 00 MM Vnútorná šírka cca 2. 38 0 mm (tiež medzi stĺpikmi). Vonkajšia šírka cca 2.550 mm. Staticky a hmotnostne optimalizovaná celooceľová zváraná konštrukcia v elastickom membránovom prevedení.
PODLAHA
z oceľového 8 MM plechu odolného proti opotrebeniu (HB 450), podlaha je výstužená priebežnými privarenými trapézovými výstuhami - malé rozostupy rebier, tým sú dosiahnuté malé deformácie po zváraní.
PEVNÁ PREDNÁ STENA
O sile cca 6 MM Vysoká cca 1.250 MM s masívnymi výstuhami a dopredu umiestnenými stĺpikmi. Ochranný šilt s viazacími okami a držiakom lopaty na prednej stene, tiež vpredu umiestneným pevným rebríkom. Skosené vnútorné rohy pri prednej steny z dôvodu prepravy zmesí.
V SMERE JAZDY VPRAVO PRIEBEŽNÁ BOČNICA
z oceľového plechu odolného voči opotrebeniu (HB 450) cca 85/6 mm, vysoká cca 1.080 MM
PEVNÁ
pravá bočnica spojená s vnútorným skosením stĺpika a masívnym rohovým spojením a pevným výsypným plechom.
V SMERE JAZDY VĽAVO BORDMATIC
= Hydraulicky sklopná bočnica 85/6 mm, vysoká cca 1.080 MM v membránovom vyhotovení z oceľového plechu (HB 450), s dvojčinným piestom na prednej stene ovládaným z kabíny vodiča, max. uhol sklopenia až 170 °, automatické uzavretie, bočnica nie je výkyvná. Vpredu rekultivačný bočnicový plech v krátkom prevedení = zabraňuje vniknutiu vysypaného materiálu dopredu.
HYDRAULICKÁ ZADNÁ STENA VYSOKÁ CCA 560 MM
s hydraulickým uzatváraním - prostredníctvom dvojčinného piesta a trojcestného pneumatického ventilu.
Nadstavbová VÝKYVNÁ ZADNÁ STENA
z ocele odolnej proti opotrebeniu, so zvýšeným uložením čapov a so zaistením čapov podmienečne odnímateľná, približne 50 mm nad podlahou.
VĽAVO PEVNÉ
zosilnené zadné stĺpiky s pevným výsypným bočným plechom pre výsypku. Obojstranne usmerňovacie kliny v smere k rohovým stĺpikom.
LAKOVANIE
Striekanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniaci lak + Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby). Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
VYBAVENIE:
Zadné značenie podľa ECE normy. Gumové dosadacie dorazy na sklápacie korbe. Držiaky pre zakladací klin (y). Blatníky so zásterkami, výklopné nahor, podľa predpisov. Ochranné hliníkové prekrytie koncových svetiel.
Ukážky produktu