
Výhody a možnosti produktu
- Roztahovatelný centrálnej rám, viac možností nastavenia dĺžky, s pneumatickým zaistením
- Vpredu zvýšená zalomená plošina vr. nasúvate bočníc
- Základné ložná plocha s podlahou z mäkkého dreva a klanicami vo vonkajšom ráme
- Výsuvné rozšírenie vr. drevených fošní na prepravu nadmerne širokých nákladov
- Zapustená výklopná kotevné oká v základnej ložnej ploche, a rovnako aj kotevné strmene vo vonkajšom ráme
- 3. a 4. náprava natáčivá, pre lepší prejazd zákrutou a nižšie opotrebovanie pneumatík
- Výsuvné a odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vrátane pozičných a obrysových svetiel, na prepravu nadmerne širokých nákladov
- Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov BPW alebo SAF
- VOLITEĽNE: nájazdové rampy hydraulicky posuvné do strán, s ovládaním na návese
- VOLITEĽNE: vybrania (muldy) pre kolesá na prepravu špeciálnych vozidiel
- VOLITEĽNE: 2- dielne nájazdové rampy s hydraulickým ovládaním
- VOLITEĽNE: schránka na náradie na zalomené plošine
Detaily vozidla
Typové označenie:
4-NÁPRAVOVÝ NÍZKOLOŽNÉ NÁVĚS - ZOSILNENÝ - ROZTAHOVATELNÝ
HMOTNOSTI
Zaťaženie točnice návesu: 18.000 kg.
Zaťaženie náprav: 40.000 kg.
Celková hmotnosť (technická): 58.000 kg pri maxime ými užitočnom zaťažení.
ROZMERY
cca 3.500 / 2.550 mm resp. cca 2.480 mm medzi bočnicami = predné zvýšená plošina
cca 7. 8 00 / 2.550 mm = základná ložná plocha - rovná nakladacia plocha
cca 1.000 / 2.550 mm = zadný šikmý nájazd
Celková šírka cca 2.550 mm resp. s rozšírením cca 3.000 mm.
Výška ložnej plochy v zaťaženom stave cca 910 mm.
RÁM VOZIDLA
O čelové zváraná konštrukcia so zošikmeným zalomením vpredu
a vzadu so šikmým nájazdom.
Základné ložná plocha s roztahovatelným centrálnym rámom, roztiahnutie až
cca 2.000 mm, s pneumatickým zaistením a nasledujúcimi odstupy:
1. stupeň o 600 mm,
2. stupeň o 1.200 mm,
3. stupeň o 1.700 mm,
4. stupeň o 2.000 mm,
o vládanie umiestnené na ráme vozidla.
Výmenný 2 "kráľovský čap.
2 sklopné opory na konci rámu,
5 párov vreciek na ložnej ploche vr. klaníc 100 x 50 x 5 mm,
užitočná výška klaníc cca 1.000 mm, žiarovo zinkované.
8 ks zapustených podlahových kotevných ôk (6 ks na základné ložnej ploche a 2 ks na prednej šikmine).
5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme.
V zadnej časti vstavaná mulda pre lyžicu bagra
(Rozmery: dĺžka cca 2.600 mm, hĺbka 250 mm a šírka 680 mm).
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie.
NÍZKOLOŽNÉ nápravy, vzduchovo odpružené, nenáročné na údržbu, 4 x 10 t do rýchlosti 80 km / h, rázvor 3 x 1.310 mm, bubnové brzdy s "S" vačkami 300/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka, 1. a 2. náprava pevná, 3. a 4. náprava vlečená natáčivá (max. o 20 °) = vrátane elektropneumatické aretácia nápravy pre cúvanie s ovláda ním v kabíne a dodatočným ovládaním na návesu.
kolesá:
16 ks pneumatík 235/75 R 17,5 141J, značka podľa výberu závodu.
16 ks oceľových ráfikov 6,75 x 17,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
podperné nohy
Mechanické opory pre odstavenie vozidla - 24 t, s jednostrannou ovládanie m, nenáročné na údržbu.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Dvojokruhový, dimenzovaný pre zaťaženie náprav 40 t.
EBS -E - elektronický brzdový systém (Wabco 4S3M = 1. + 3. náprava so senzormi).
Pružinová parkovacia brzda na 1. + 2. náprave.
Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Z mäkkého dreva o hr. 50 mm, impregnovaná, prečnievajúce rám u zvýšenej plošiny cca o 5 mm, resp. o cca 15 mm na ložnej ploche, plechové prekrytie zadných kolies.
STENY / STĹPIKY
Nasadzovacie bočnice - výška 400 mm - na zvýšenej plošine,
oceľová predná stena,
po stranách a vzadu steny z hliníkových profilov 25 mm,
nasadzovacie zadné rohové stĺpiky vo výške bočníc.
ROZŠÍRENIE
Obojstranné výsuvné rozšírenia na základnej ložnej ploche a zadným šikmom nájazde vrátane prie bežných drevených fošní, výsuvné časti žiarovo zinkované.
Vpredu (u zalomenia) a vzadu vždy 2 výsuvné odnímateľné vý strážnej tabule.
RAMPY
2 sklopné 2-dielnej nájazdové rampy v špeciálnom prevedení s lanovým napínaním, šírka 700 mm, dĺžka cca 2.600 mm + 1.500 mm,
s vyložením z tvrdého dreva, vhodné na prepravu finišerov, sklon cca 10 °,
držiak majáku na ľavej rampe, vrátane svetla.
R ampy posuvné do šírky (manuálne tyčí),
v jazdnej polohe aretovateľné reťaze s napínacím zariadením.
Hydraulické ovládanie ná jezdový ch rámp prostredníctvom pripojenia k hydraulickému zariadenia ťažného vozidla (dvojrúrový rozvod s rýchlospojkami DN 13, tlaková vetva v smere jazdy vpravo, spätná vetva v smere jazdy vľavo), sklon cca 10 °, vr. dodatočné ručnej pumpy.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU.
2 päťkomorová koncové svetlá.
Vpredu 2 pozičné svetla.
Vždy 2 pozičné resp. obrysové svetlá výsuvná na 3.000 mm (1 x u zalomenia a 1 x vzadu).
Vzadu 1 ks 2-pólové zá suvky y pre maják vr. prepojovacieho kábla.
Pozičné svetla.
Vpredu 2 x 7 pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Otryskanie lakovaných častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak
+ Dvojzložkový akrylový lak (štandardný odtieň farby RAL).
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa ECE normy.
VYBAVENIE
4 ks z akládací ch klinov podľa predpisu.
B latníky sa zásterkami podľa predpisu.
Držiak pre 1 rezervné koleso.
Bočná ochrana.