4-nápravový podvalníkový náves – zosilnený – rozťahovateľný

Výhody a možnosti produktu 
  • Roztahovatelný centrálnej rám, viac možností nastavenia dĺžky, s pneumatickým zaistením
  • Vpredu zvýšená zalomená plošina vr. nasúvate bočníc
  • Základné ložná plocha s podlahou z mäkkého dreva a klanicami vo vonkajšom ráme
  • Výsuvné rozšírenie vr. drevených fošní na prepravu nadmerne širokých nákladov
  • Zapustená výklopná kotevné oká v základnej ložnej ploche, a rovnako aj kotevné strmene vo vonkajšom ráme
  • 3. a 4. náprava natáčivá, pre lepší prejazd zákrutou a nižšie opotrebovanie pneumatík
  • Výsuvné a odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vrátane pozičných a obrysových svetiel, na prepravu nadmerne širokých nákladov
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov BPW alebo SAF
  • VOLITEĽNE: nájazdové rampy hydraulicky posuvné do strán, s ovládaním na návese
  • VOLITEĽNE: vybrania (muldy) pre kolesá na prepravu špeciálnych vozidiel
  • VOLITEĽNE: 2- dielne nájazdové rampy s hydraulickým ovládaním
  • VOLITEĽNE: schránka na náradie na zalomené plošine
Detaily vozidla 
Typové označenie:
4-NÁPRAVOVÝ NÍZKOLOŽNÉ NÁVĚS - ZOSILNENÝ - ROZTAHOVATELNÝ
HMOTNOSTI
Zaťaženie točnice návesu: 18.000 kg. Zaťaženie náprav: 40.000 kg. Celková hmotnosť (technická): 58.000 kg pri maxime ými užitočnom zaťažení.
ROZMERY
cca 3.500 / 2.550 mm resp. cca 2.480 mm medzi bočnicami = predné zvýšená plošina cca 7. 8 00 / 2.550 mm = základná ložná plocha - rovná nakladacia plocha cca 1.000 / 2.550 mm = zadný šikmý nájazd Celková šírka cca 2.550 mm resp. s rozšírením cca 3.000 mm. Výška ložnej plochy v zaťaženom stave cca 910 mm.
RÁM VOZIDLA
O čelové zváraná konštrukcia so zošikmeným zalomením vpredu a vzadu so šikmým nájazdom. Základné ložná plocha s roztahovatelným centrálnym rámom, roztiahnutie až cca 2.000 mm, s pneumatickým zaistením a nasledujúcimi odstupy: 1. stupeň o 600 mm, 2. stupeň o 1.200 mm, 3. stupeň o 1.700 mm, 4. stupeň o 2.000 mm, o vládanie umiestnené na ráme vozidla. Výmenný 2 "kráľovský čap. 2 sklopné opory na konci rámu, 5 párov vreciek na ložnej ploche vr. klaníc 100 x 50 x 5 mm, užitočná výška klaníc cca 1.000 mm, žiarovo zinkované. 8 ks zapustených podlahových kotevných ôk (6 ks na základné ložnej ploche a 2 ks na prednej šikmine). 5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme. V zadnej časti vstavaná mulda pre lyžicu bagra (Rozmery: dĺžka cca 2.600 mm, hĺbka 250 mm a šírka 680 mm).
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie. NÍZKOLOŽNÉ nápravy, vzduchovo odpružené, nenáročné na údržbu, 4 x 10 t do rýchlosti 80 km / h, rázvor 3 x 1.310 mm, bubnové brzdy s "S" vačkami 300/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka, 1. a 2. náprava pevná, 3. a 4. náprava vlečená natáčivá (max. o 20 °) = vrátane elektropneumatické aretácia nápravy pre cúvanie s ovláda ním v kabíne a dodatočným ovládaním na návesu. kolesá: 16 ks pneumatík 235/75 R 17,5 141J, značka podľa výberu závodu. 16 ks oceľových ráfikov 6,75 x 17,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
podperné nohy
Mechanické opory pre odstavenie vozidla - 24 t, s jednostrannou ovládanie m, nenáročné na údržbu.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Dvojokruhový, dimenzovaný pre zaťaženie náprav 40 t. EBS -E - elektronický brzdový systém (Wabco 4S3M = 1. + 3. náprava so senzormi). Pružinová parkovacia brzda na 1. + 2. náprave. Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Z mäkkého dreva o hr. 50 mm, impregnovaná, prečnievajúce rám u zvýšenej plošiny cca o 5 mm, resp. o cca 15 mm na ložnej ploche, plechové prekrytie zadných kolies.
STENY / STĹPIKY
Nasadzovacie bočnice - výška 400 mm - na zvýšenej plošine, oceľová predná stena, po stranách a vzadu steny z hliníkových profilov 25 mm, nasadzovacie zadné rohové stĺpiky vo výške bočníc.
ROZŠÍRENIE
Obojstranné výsuvné rozšírenia na základnej ložnej ploche a zadným šikmom nájazde vrátane prie bežných drevených fošní, výsuvné časti žiarovo zinkované. Vpredu (u zalomenia) a vzadu vždy 2 výsuvné odnímateľné vý strážnej tabule.
RAMPY
2 sklopné 2-dielnej nájazdové rampy v špeciálnom prevedení s lanovým napínaním, šírka 700 mm, dĺžka cca 2.600 mm + 1.500 mm, s vyložením z tvrdého dreva, vhodné na prepravu finišerov, sklon cca 10 °, držiak majáku na ľavej rampe, vrátane svetla. R ampy posuvné do šírky (manuálne tyčí), v jazdnej polohe aretovateľné reťaze s napínacím zariadením. Hydraulické ovládanie ná jezdový ch rámp prostredníctvom pripojenia k hydraulickému zariadenia ťažného vozidla (dvojrúrový rozvod s rýchlospojkami DN 13, tlaková vetva v smere jazdy vpravo, spätná vetva v smere jazdy vľavo), sklon cca 10 °, vr. dodatočné ručnej pumpy.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 päťkomorová koncové svetlá. Vpredu 2 pozičné svetla. Vždy 2 pozičné resp. obrysové svetlá výsuvná na 3.000 mm (1 x u zalomenia a 1 x vzadu). Vzadu 1 ks 2-pólové zá suvky y pre maják vr. prepojovacieho kábla. Pozičné svetla. Vpredu 2 x 7 pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Otryskanie lakovaných častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak + Dvojzložkový akrylový lak (štandardný odtieň farby RAL).
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa ECE normy.
VYBAVENIE
4 ks z akládací ch klinov podľa predpisu. B latníky sa zásterkami podľa predpisu. Držiak pre 1 rezervné koleso. Bočná ochrana.
Ukážky produktu