3-nápravový podvalníkový náves – zosilnený - rozťahovateľný

Výhody a možnosti produktu 
  • Roztahovatelný centrálnej rám, viac možností nastavenia dĺžky, s pneumatickým zaistením
  • Vpredu zvýšená zalomená plošina vr. nasúvate bočníc
  • Základné ložná plocha s podlahou z mäkkého dreva a klanicami vo vonkajšom ráme
  • Výsuvné rozšírenie vr. drevených fošní na prepravu nadmerne širokých nákladov
  • Nájazdové rampy s vyložením z tvrdého dreva a navarenými štvorhrany
  • 4 zapustená výklopná kotevné oká v základnej ložnej ploche, a tiež 5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme
  • 3. náprava natáčivá pre lepší prejazd zákrutou a nižšie opotrebovanie pneumatík
  • Výsuvné a odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vrátane pozičných a obrysových svetiel, na prepravu nadmerne širokých nákladov
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov BPW alebo SAF
  • VOLITEĽNE: nájazdové rampy hydraulicky posuvné do strán, s ovládaním na návese
  • VOLITEĽNE: vybrania (muldy) pre kolesá na prepravu špeciálnych vozidiel
  • VOLITEĽNE: 2- dielne nájazdové rampy s hydraulickým ovládaním
Detaily vozidla 
Typové označenie:
3-NÁPRAVOVÝ NÍZKOLOŽNÉ NÁVĚS - ZOSILNENÝ - ROZTAHOVATELNÝ
ROZMERY
cca 3.500 / 2.550 mm resp. cca 2.480 mm medzi bočnicami = predné zvýšená plošina cca 7.800 / 2.550 mm = základná ložná plocha - rovná nakladacia plocha cca 1.000 / 2.550 mm = zadný šikmý nájazd Celková šírka cca 2.550 mm resp. s rozšírením cca 3.000 mm. Výška ložnej plochy v zaťaženom stave cca 940 mm. Pripojovacie výška v zaťaženom stave cca 1.220 mm (náves vo vodorovnej polohe).
RÁM VOZIDLA
Roztahovatelná oceľová zváraná konštrukcia so zošikmeným zalomením vpredu a vzadu so šikmým nájazdom. Základné ložná plocha s roztahovatelným centrálnym rámom, roztiahnutie až cca 5.000 mm, s odstupmi vž dy po cca 500 mm s pneumatickým ovládaním na ráme vozidla. Výmenný 2 "kráľovský čap, 2 sklopné opory na konci rámu, 5 párov vreciek vr. klaníc 100 x 50 x 5 mm, Užitočná výška cca 1.000 mm, žiarovo zinkované, 5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme, 4 ks zapustených podlahových 5 t kotevných ôk (technická nosnosť 10 t). Miesto pre úschovu rozširujúcich fošní pod ložnou plochou vozidla.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie. Automatické nastavenie jazdné výšky od 15 km / hod. NÍZKOLOŽNÉ nápravy, nenáročné na údržbu, 3 x 10 t, rázvor 2 x 1.310 mm, bubnové brzdy s "S" vačkami 300/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka, 1. a 2. náprava pevná, 3. náprava vlečené natáčivá (max. O 20 °) = vrátane elektropneumatické aretácia nápravy pre cúvanie s ovládaním v kabíne a dodatočným ovládaním na návesu. kolesá: 12 ks 235/75 R 17,5 141J, značka podľa výberu závodu. 12 ks oceľových ráfikov 6,75 x 17,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
podperné nohy
Mechanické opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG smernice 71/320 resp. ECE R13 dvojokruhový EBS - elektronický brzdový systém Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi RSS - stabilizačný program Pružinová parkovacia brzda oceľové vzduchojemy
PODLAHA
Z mäkkého dreva o hr. 50 mm, impregnovaná, prečnievajúce rám u zvýšenej plošiny cca o 5 mm, resp. o cca 15 mm na ložnej ploche, plechové prekrytie zadných kolies.
STENY / STĹPIKY
Nasadzovacie bočnice - výška 400 mm - na zvýšenej plošine, oceľová predná stena, po stranách a vzadu steny z hliníkových profilov 25 mm, s pákovým uzáverom, nasadzovacie zadné rohové stĺpiky vo výške bočníc.
ROZŠÍRENIE
Obojstranné sklopné rozšírenie na základné ložnej ploche a zadným šikmom nájazde vr vrátane m priebežných drevených fošní = Zároveň podlahové dosky medzi podo lníky v prípade bez rozšírenia.
RAMPY
2 sklopné 1-dielne nájazdové rampy cca 2.700 / 700 mm s vyložením z tvrdého dreva rampy posuvné do šírky (manuálne tyčí) vždy cca 580 mm, (Odstup min. Cca 265 mm až do celkovej šírky max. 2.850 mm) v jazdnej polohe aretovateľné reťaze s napínacím zariadením, vzadu 2 automaticky sklopné opory, pomocný zdvih špirálovou pružinou.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU 2 päťkomorová koncové svetlá na rampách LED - bočné osvetlenie 2 pozičné svetlá 2 obrysové svetlá Vpredu 2 x 7 pólová zásuvka Vzadu 2-pólová zásuvka pre maják
LAKOVANIE
Otryskanie lakovaných častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak + Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby). Bočnice a zadná stena eloxované (farba prírodného hliníka) (U eloxovaných dielov sú prípustné odchýlky odtieňa). Plastové časti a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa ECE normy.
VYBAVENIE
Zakladací klin (y) podľa predpisu. Plastové polkruhové blatníky sa zásterkami podľa predpisu. Držiak pre 1 rezervné koleso. Bočná ochrana. Výsuvné / odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vrátane pozičných resp. obrysových svetiel pre prepravu nákladov s nadmernou šírkou do 3.000 mm. Po stranách rámp a zadných šikmých nájazdov oceľové štvorhrany. Označenie ťažisko.
REFLEXIU KONTÚRY
Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
Ukážky produktu