3 – nápravový veľkoobjemový valníkový náves s celobočnými zhrňovacími plachtami - Coil s výškou rámu 80 mm

Výhody a možnosti produktu 
  • Korózii odolné vysokoakostné hliníkové komponenty nadstavby, preskúšané podľa EN 12642 XL
  • Zosilnená konštrukcia rámu na prepravu 27 t zvitkov v ťažisku na min. nakladacie dĺžke 2.000 mm
  • V podlahe zabudované prehĺbené lôžko o úžitkovej dĺžke cca 7.400 mm s 5 pármi integrovaných kotevných vreciek pre klanice, určené pre prevoz cievok s priemerom až 2.100 mm
  • Krycie dosky lôžka (muldy) z tvrdenej protišmykové preglejky hr. 27 mm s vystužením, umožňujúci prejazd vysokozdvižným vozíkom
  • Dierovaný vonkajší rám (začínajúce cca 3.000 mm od prednej steny) s rozstupom dier cca 100 mm, pozdĺžne diery 40/25 mm podľa DIN EN 12640 a 23 párov zapustených kotviacich 2,5 t strmeňov / ok, dodatočne 5 párov 4 t kotevných strmeňov vo vonkajším rámu v oblasti prehĺbeného lôžka
  • Vnútorná výška prestaviteľná pomocou dvíhatľnej strechy (Hubdach) o 60 mm = 2. ložná výška
  • Obojstranne hydraulické dvíhanie strechy (Hubdach) s manuálnym ovládaním so zdvihom 400 mm, pre nakládku a vykládku vozidlá
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF, BPW alebo JOST
  • VOLITEĽNE: zosilnenie rámu pre 30 t v ťažisku na nakladacej dĺžke min. 1.500 mm
  • VOLITEĽNE: prehĺbené lôžko (mulda) s úžitkovou dĺžkou 8.400 mm
  • VOLITEĽNE: prehĺbené lôžko (mulda) s pozdĺžnymi zosilňujúcimi výstuhami, určené pre prevoz pásovej ocele
Detaily vozidla 
TYPOVÉ OZNAČENIE
3 – nápravový veľkoobjemový valníkový náves s celobočnými zhrňovacími plachtami - Coil s výškou rámu 80 mm
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 40 t. Celková hmotnosť (technická) 39 t. Zaťaženie náprav (technické) 27 t. Zaťaženie točnice (technické) 12 t. Vlastná hmotnosť cca 6,9 t.
ROZMERY
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 13.620 mm. Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.480 mm. Celková šírka 2.550 mm. Vnútorná výška ložnej plochy cca 2.945 mm. Bočná nakladacia výška pod vodiacimi profilmi cca 2.790 mm.
RÁM VOZIDLA
Špeciálna nízka oceľová zváraná konštrukcia, zosilnená pre prepravu zvitkov (27 t v ťažisku vozidla v minimálnej dĺžke náklade 2.000 mm). Pripojovacia výška v nezaťaženom stave 960 - 1.050 mm u vzduchovo odpruženého ťahača. Výmenný 2" kráľovský čap. Dierovaný vonkajší rám (začínajúci cca 3.000 mm od prednej steny) s rozstupom otvorov na gurtne cca 100 mm, rozmer dier 40/25 podľa DIN EN 12640 a 21 párov zapustených 2,5 t kotevných strmeňov / ok, navyše 5 párov 4 t kotevných strmeňov v prehĺbenom lôžku na vonkajšom ráme.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie cca 250 mm (Cca + 180 / -70 mm). Automatické nastavenie jazdnej výšky od 15 km / hod. Nápravy s kotúčovými brzdami nenáročnými na údržbu, ø 370 mm. Pevné nápravy 3 x 9 t, rázvor 2 x 1.310 mm. Kolesá: 6 ks pneumatík 435/50 R 19,5 160J, značka Goodyear FuelMax T 6 oceľových ráfikov 14,00 x 19,5, 10 otvorov, s prelisom, v striebornej farbe.
podperné nohy
Mechan. opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový. EBS - elektronický brzdový systém. Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi. RSS - stabilizačný program. Pružinová parkovacia brzda na dvoch nápravách. Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Podlaha z preglejky hr. 27 mm, zároveň s vonkajším rámom. (Zaťaženie podlahy do 5.460 kg = zaťaženie na nápravu vysokozdvižného vozíka v zmysle normy CSC).
MULDA - PREHĹBENÉ LÔŽKO
V podlahe zabudovaná mulda o úžitkovej dĺžke cca 7.400 mm - v sériovom vyhotovení v zmysle predpisu VDI 2700 pre prepravu zvitkov o priemere 900 až max. 2.100 mm, krycie dosky muldy z tvrdenej protišmykovej preglejky hr. 27mm, pre prejazd vysokozdvižným vozíkom. 5 párov lôžok = 1 x vpredu, 1 x cca 1.840 mm (pred ťažiskom), 1 x 2.520 mm, 1 x 3.680 mm, 1 x 5.330 mm vrátane 2 párov oceľových profilovaných výstuh 80x 80x 5 mm, užitočná výška cca 1.700 mm, mulda vyložená obojstranne protišmykovou preglejkou o hr. 24 mm.
STENY A NEZÁVISLE sťahovateľné PLACHTA
Pevná predná stena z dutých hliníkových profilov do výšky 2.550 mm s 2 stredovými výstuhami, zvnútra 2 ks viazacích ôk pre zaistenie nákladu. Navrchu uzavreté plachtou vo farbe bočnej plachty. Vnútorná strana prednej steny vystužená do výšky 650 mm zinkovaným oceľovým plechom. Na oboch stranách umelohmotné zhrňovacie plachty v certifikovanom vyhotovení pre zaistenie nákladu v zmysle kódu XL, s navarenými horizontálnymi a vertikálnymi pásovými zosilneniami vrátane spodných upevňovacích pásov a plochých hákov s upínacími zámkami z nerezovej ocele s predným a zadným tyčovým uzáverom, otvárateľné vo všetkých 4 rohoch, vzadu s upínacou račňou. Plachta s tesnením k vonkajšiemu rámu. Materiál podľa výberu závodu, farba plachty podľa výberu. Strešný diel plachty zosilnený, priesvitný. Vzadu naskrutkovaný portál s hliníkovými rohovými stĺpikmi, vrchný priečnik so strešnou konštrukciou posuvný dopredu, dvere cez celú vnútornú výšku, s dvoma vnútri uloženými tyčovými uzávermi.
STĹPIKY / STRECHA
2 pevné predné hliníkové rohové stĺpiky do výšky strechy, umiestnené bočne vpredu. 3 stredné stĺpiky v smere jazdy vľavo, posuvné po celej dĺžke ložnej plochy, prevedenie stĺpikov pre Hubdach (zdvih strechy). 3 stredné stĺpiky v smere jazdy vpravo, posuvné po celej dĺžke ložnej plochy, prevedenie stĺpikov pre Hubdach (zdvih strechy). 4 rady úchytov pre plachtové laty, prvý rad úplne dole cca 460 mm, s odstupmi cca 160/600/600 mm, 4 rady hliníkových profilovaných plachtových dosiek 100/25 mm. Navyše na každej strane po 3 úchytoch pre stĺpiky. Obojstranný hydraulický Hubdach s manuálnym ovládaním so zdvihom 400 mm, pre nakládku a vykládku zo strany (portálové dvere musia zostať otvorené). Strešná posuvná konštrukcia VERSUS s umelohmotným strmeňom, dopredu posuvná so zdvíhacou automatikou = zhrnutá zostáva v nakladacím priestore, so zvislými a vodorovnými vodiacimi pojazdmi = bez vystupujúcich hrán. Na oboch stranách špeciálny hliníkový vodiaci profil pre pojazd plachty a stĺpikov. Konštrukčná výška 195 mm. Ovládacia tyč pre posuvnú strechu (držiak na bočnej ochrane z vnútornej strany).
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V v zmysle platných predpisov SK/EU. 2 sedemkomorové koncové svetlá v zadnom nárazníku. LED - bočné osvetlenie, 2 pozičné svetlá, 2 obrysové svetlá na nárazníku, 2x7-pólová a 1x15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Opieskovanie oceľových častí oceľovým granulátom, viacvrstvový epoxidový – zinkofosfátový základný náter, lakovanie striekaním 2 zložkovým polyuretánovým vrchným náterom. Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné pásky na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa normy ECE (umiestnené vodorovne na zadných vrátach).
VYBAVENIE
Zadná ochrana rámu a portálových stĺpikov, dolné zosilnenie stĺpikov. Zakladací klin (y) podľa predpisu. 1 výsuvný rebrík vpravo vzadu. Plastové polkruhové blatníky sa zásterkami podľa predpisu. Hliníková lišta pre zaistenie plachty umiestnená z oboch strán, priskrutkovaná k vonkajšiemu rámu. Zadná hliníková ochrana proti podbehnutiu (nárazník), v bielej farbe. Čierna bočná ochrana proti nájazdu z Alu-profilov, v zmysle predpisu. 1 držiak rezervného kolesa návesu. Plastová schránka na náradie.
Ukážky produktu