3-nápravový podvalníkový náves – zosilnený

Výhody a možnosti produktu 
  • Vysoké bodové zaťaženie vďaka malému rozostupu priečnych nosníkov
  • Vpredu zvýšená zalomená plošina vr. nasúvate bočníc
  • Základné ložná plocha s podlahou z mäkkého dreva a klanicami vo vonkajšom ráme
  • Výsuvné rozšírenie vr. drevených fošní na prepravu nadmerne širokých nákladov
  • Nájazdové rampy s vyložením z tvrdého dreva a navarenými štvorhrany
  • 4 zapustená výklopná kotevné oká v základnej ložnej ploche, a tiež 5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme
  • Výsuvné a odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vrátane pozičných a obrysových svetiel, na prepravu nadmerne širokých nákladov
  • Držiak pod ložnou plochou pre úschovu rozširujúcich fošní
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov BPW alebo SAF
  • VOLITEĽNE: 2- dielne nájazdové rampy s hydraulickým ovládaním
  • VOLITEĽNE: vybrania (muldy) pre kolesá na prepravu špeciálnych vozidiel
  • VOLITEĽNE: zasúvacie kotevné stĺpiky (klanice)
Detaily vozidla 
Typové označenie:
3-NÁPRAVOVÝ NÍZKOLOŽNÉ NÁVĚS - ZOSILNENÝ
ROZMERY
cca 3.500 mm = predné zvýšená plošina cca 7.800 mm = základná ložná plocha cca 1.000 mm = zadný šikmý nájazd Celková šírka cca 2.550 mm resp. s rozšírením cca 3.000 mm. Šírka plošiny cca 2.480 mm medzi bočnicami na zvýšenej plošine. Pripojovacie výška v nezaťaženom stave cca 1.2 5 0 mm. Výška ložnej plochy v zaťaženom stave cca 920 mm. Výška ložnej plochy v nezaťaženom stave cca 950 mm.
RÁM VOZIDLA
Oceľová zváraná konštrukcia so zalomením vpredu a vzadu so šikmým nájazdom. Výmenný 2 "kráľovský čap. 2 sklopné opory na konci rámu. 5 párov vreciek vr. klanic100 x 50 x 5 mm. Užitočná výška cca 1.000 mm, žiarovo zinkované. 5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme, 4 ks zapustených podlahových kotevných 5 t ok (technická nosnosť 10 t), rozdelenie: 1. pár pri zalomení ráme vpredu 2. pár za zalomením rámu 3. pár cca v úrovni 2. nápravy základné ložnej plochy 4. pár pred zadným šikmým nájazdom Miesto pre úschovu rozširujúcich fošní pod ložnou plochou vozidla.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie. Automatické nastavenie jazdné výšky od 15 km / hod. NÍZKOLOŽNÉ nápravy - bezúdržbové. 3 x 10 t, rázvor 2 x 1.310 mm. Bubnové brzdy s "S" vačkami 300/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka 1. a 2. náprava pevná. 3. náprava vlečená natáčivá (max. O 20 °) vrátane elektropneumatické aretácie nápravy pre cúvanie s ovládaním v kabíne a dodatočným ovládaním na návesu. kolesá: 12 ks pneumatík s rozmerom 2 4 5/7 0 R 17,5 14 3 J, značka podľa výberu závodu. 12 ks oceľových ráfikov 6,75 x 17,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
podperné nohy
Mechan. opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním podľa výberu závodu. brzdový systém Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320, resp. ECE R13. Dvojokruhový, dimenzované pre zaťaženie nápravy 30 t. EBS - elektronický brzdový systém. Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi. RSS - stabilizačný program. Pružinová parkovacia brzda. Oceľové vzduchojemy.
BOČNICE / STĹPIKY
Nasadzovacie bočnice - výška 400 mm - na zvýšenej plošine, oceľová predná stena. Po stranách a vzadu z Al profilu 25 mm, s pákovým uzáverom, nasadzovacie zadné rohové stĺpiky vo výške bočníc.
PODLAHA
Z mäkkého dreva - 50 mm, impregnovaná, prečnievajúce rám u zvýšenej plošiny cca o 5 mm, resp. o cca 15 mm na ložnej ploche, plechové prekrytie zadných kolies.
ROZŠÍRENIE
Po oboch stranách výsuvné rozšírenie vrátane priebežných drevených fošní, Výsuvnej časti žiarovo zinkované.
RAMPY
2 sklopné 1 - dielne nájazdové rampy cca 2.700 / 700 mm s vyložením z tvrdej ho dreva. Rampy posuvné do šírky (manuálne tyčí) vždy cca 580 mm, (O dstup min. Cca 265 mm až do celkovej šírky max. 2.850 mm). V jazdnej polohe aretovateľné reťaze s napínacím zariadením. Pomocný zdvih špirálovou pružinou.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 päťkomorová koncové svetlá na rampách. LED - bočné osvetlenie. Vždy po jednom výsuvnom pozičným / obrysovom svetle na výstražných tabuliach pre prepravu nadmerných nákladov do 3 m. Vpredu 2 x 7 - pólová zásuvka. Vzadu 2-pólová zásuvka pre maják.
LAKOVANIE
Otryskanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak + + Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby). Bočnice a zadné čelo eloxované (u eloxovaných dielov sú prípustné odchýlky odtieňa). Plastové a žiarovo zinkované diely sú nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné kontúry bočne cez celú dĺžku, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa ECE normy.
VYBAVENIE
Zakladací klin (y) podľa predpisu. Plastové polkruhové blatníky sa zásterkami podľa predpisu. Držiak pre 1 rezervné koleso. Bočná ochrana. Výsuvné / odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vrátane pozičných resp. obrysových svetiel pre prepravu nákladov s nadmernou šírkou do 3.000 mm. Po stranách rámp a zadných šikmých nájazdov oceľové štvorhrany. Označenie ťažisko.
Ukážky produktu