
Výhody a možnosti produktu
- Vysoké bodové zaťaženie vďaka malému rozostupu priečnych nosníkov
- Vpredu zvýšená zalomená plošina vr. nasúvate bočníc
- Základné ložná plocha s podlahou z mäkkého dreva a klanicami vo vonkajšom ráme
- Výsuvné rozšírenie vr. drevených fošní na prepravu nadmerne širokých nákladov
- Nájazdové rampy s vyložením z tvrdého dreva a navarenými štvorhrany
- 4 zapustená výklopná kotevné oká v základnej ložnej ploche, a tiež 5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme
- Výsuvné a odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vrátane pozičných a obrysových svetiel, na prepravu nadmerne širokých nákladov
- Držiak pod ložnou plochou pre úschovu rozširujúcich fošní
- Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov BPW alebo SAF
- VOLITEĽNE: 2- dielne nájazdové rampy s hydraulickým ovládaním
- VOLITEĽNE: vybrania (muldy) pre kolesá na prepravu špeciálnych vozidiel
- VOLITEĽNE: zasúvacie kotevné stĺpiky (klanice)
Detaily vozidla
Typové označenie:
3-NÁPRAVOVÝ NÍZKOLOŽNÉ NÁVĚS - ZOSILNENÝ
ROZMERY
cca 3.500 mm = predné zvýšená plošina
cca 7.800 mm = základná ložná plocha
cca 1.000 mm = zadný šikmý nájazd
Celková šírka cca 2.550 mm resp. s rozšírením cca 3.000 mm.
Šírka plošiny cca 2.480 mm medzi bočnicami na zvýšenej plošine.
Pripojovacie výška v nezaťaženom stave cca 1.2 5 0 mm.
Výška ložnej plochy v zaťaženom stave cca 920 mm.
Výška ložnej plochy v nezaťaženom stave cca 950 mm.
RÁM VOZIDLA
Oceľová zváraná konštrukcia so zalomením vpredu a vzadu so šikmým nájazdom.
Výmenný 2 "kráľovský čap.
2 sklopné opory na konci rámu.
5 párov vreciek vr. klanic100 x 50 x 5 mm.
Užitočná výška cca 1.000 mm, žiarovo zinkované.
5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme, 4 ks zapustených podlahových
kotevných 5 t ok (technická nosnosť 10 t), rozdelenie:
1. pár pri zalomení ráme vpredu
2. pár za zalomením rámu
3. pár cca v úrovni 2. nápravy základné ložnej plochy
4. pár pred zadným šikmým nájazdom
Miesto pre úschovu rozširujúcich fošní pod ložnou plochou vozidla.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie.
Automatické nastavenie jazdné výšky od 15 km / hod.
NÍZKOLOŽNÉ nápravy - bezúdržbové.
3 x 10 t, rázvor 2 x 1.310 mm.
Bubnové brzdy s "S" vačkami 300/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka
1. a 2. náprava pevná.
3. náprava vlečená natáčivá (max. O 20 °) vrátane elektropneumatické aretácie nápravy pre cúvanie s ovládaním v kabíne a dodatočným ovládaním na návesu.
kolesá:
12 ks pneumatík s rozmerom 2 4 5/7 0 R 17,5 14 3 J, značka podľa výberu závodu.
12 ks oceľových ráfikov 6,75 x 17,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
podperné nohy
Mechan. opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním
podľa výberu závodu.
brzdový systém
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320, resp. ECE R13.
Dvojokruhový, dimenzované pre zaťaženie nápravy 30 t.
EBS - elektronický brzdový systém.
Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi.
RSS - stabilizačný program.
Pružinová parkovacia brzda.
Oceľové vzduchojemy.
BOČNICE / STĹPIKY
Nasadzovacie bočnice - výška 400 mm - na zvýšenej plošine, oceľová predná stena.
Po stranách a vzadu z Al profilu 25 mm, s pákovým uzáverom, nasadzovacie zadné rohové stĺpiky vo výške bočníc.
PODLAHA
Z mäkkého dreva - 50 mm, impregnovaná, prečnievajúce rám u zvýšenej plošiny cca o
5 mm, resp. o cca 15 mm na ložnej ploche, plechové prekrytie zadných kolies.
ROZŠÍRENIE
Po oboch stranách výsuvné rozšírenie vrátane priebežných drevených fošní,
Výsuvnej časti žiarovo zinkované.
RAMPY
2 sklopné 1 - dielne nájazdové rampy cca 2.700 / 700 mm s vyložením z tvrdej ho dreva.
Rampy posuvné do šírky (manuálne tyčí) vždy cca 580 mm,
(O dstup min. Cca 265 mm až do celkovej šírky max. 2.850 mm).
V jazdnej polohe aretovateľné reťaze s napínacím zariadením.
Pomocný zdvih špirálovou pružinou.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU.
2 päťkomorová koncové svetlá na rampách.
LED - bočné osvetlenie.
Vždy po jednom výsuvnom pozičným / obrysovom svetle na výstražných tabuliach pre prepravu nadmerných nákladov do 3 m.
Vpredu 2 x 7 - pólová zásuvka.
Vzadu 2-pólová zásuvka pre maják.
LAKOVANIE
Otryskanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak +
+ Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby).
Bočnice a zadné čelo eloxované (u eloxovaných dielov sú prípustné odchýlky odtieňa).
Plastové a žiarovo zinkované diely sú nelakované.
Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou.
Reflexné kontúry bočne cez celú dĺžku, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa ECE normy.
VYBAVENIE
Zakladací klin (y) podľa predpisu.
Plastové polkruhové blatníky sa zásterkami podľa predpisu.
Držiak pre 1 rezervné koleso. Bočná ochrana.
Výsuvné / odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vrátane pozičných resp. obrysových svetiel pre prepravu nákladov s nadmernou šírkou do 3.000 mm.
Po stranách rámp a zadných šikmých nájazdov oceľové štvorhrany.
Označenie ťažisko.