3-nápravový podvalníkový náves

Výhody a možnosti produktu 
  • Vysoké bodové zaťaženie vďaka malému rozostupu priečnych nosníkov
  • Vpredu zvýšená zalomená plošina
  • Základné ložná plocha a zvýšená zalomená plošina s podlahou z mäkkého dreva
  • Sklopná, vyťahovateľná rozšírenie vr. rozširujúcich fošní na prepravu nadmerne širokých nákladov
  • Nájazdové rampy s vyložením z tvrdého dreva a navarenými štvorhrany
  • 4 zapustená výklopná kotevné oká v základnej ložnej ploche, a tiež 5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme
  • Výsuvné a odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vrátane pozičných a obrysových svetiel, na prepravu nadmerne širokých nákladov
  • Držiak pod ložnou plochou pre úschovu rozširujúcich fošní
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov BPW alebo SAF
  • VOLITEĽNE: 2- dielne nájazdové rampy s hydraulickým ovládaním
  • VOLITEĽNE: nájazdové rampy hydraulicky posuvné do strán, s ovládaním na návese
  • VOLITEĽNE: vybrania (muldy) pre kolesá na prepravu špeciálnych vozidiel
Detaily vozidla 
Typové označenie:
3- NÁPRAVOVÝ NÍZKOLOŽNÉ NÁVĚS
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 4 2 t. Celková hmotnosť (techn íčka) 39 t. Zaťaženie náprav (techn ickej) 27 t. Zaťaženie točnice (techn ickej) 12 t pre 2-nápravový ťahač. Vlastná hmotnosť cca 8, 8 t.
ROZMERY
cca 3.800 mm = predné zvýšená plošina cca 8.100 mm = základná ložná plocha cca 1.000 mm = zadný šikmý nájazd Celková šírka cca 2.550 mm resp. s rozšírením cca 3.000 mm. Pripojovacie výška v nezaťaženom stave cca 1.2 5 0 mm. Výška ložnej plochy v zaťaženom stave cca 9 2 0 mm. Výška ložnej plochy v nie zaťaženom stave cca 9 5 0 mm.
RÁM VOZIDLA
Oceľová zváraná konštrukcia so zalomením vpredu a vzadu so šikmým nájazdom. Vymeniteľný 2 "- kráľovský čap. 5 párov viazacích ôk vo vonkajšom ráme. 4 kusy zapustených podlahových kotevných 5 t ok (Technická nosnosť 10 t) = rozdelenie: 1. pár pri zalomení ráme vpredu 2. pár za zalomením rámu 3. pár cca v úrovni 2. nápravy základné ložnej plochy 4. pár pred zadným šikmým nájazdom
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie. Automatické nastavenie jazdné výšky od 15 km / hod. NÍZKOLOŽNÉ nápravy - bezúdržbové. 3 x 9 t, rázvor 2 x 1.310 mm. Bubnové brzdy s "S" vačkami 300/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka. 1. a 2. náprava pevná. 3. náprava vlečená natáčivá (max. O 20 °) vrátane elektropneumatické aretácia nápravy pre nacouvání s ovládaním v kabíne a dodatočným ovládaním na návesu. kolesá: 12 ks pneumatík s rozmerom 2 4 5/7 0 R 17,5 14 3 J, značka podľa výberu závodu. 12 ks oceľových ráfikov 6,75 x 17,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
podperné nohy
Mech. opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostrannou ovl daním podľa výberu závodu.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320, resp. ECE R13 dvojokruhový EBS - elektronický brzdový systém Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi RSS - stabilizačný program Pružinová parkovacia brzda oceľové vzduchojemy
PODLAHA
Z mäkkého dreva - 50 mm, impregnovaná, prečnievajúce rám u zvýšenej plošiny cca o 5 mm, resp. o cca 15 mm na ložnej ploche, plechové prekrytie zadných kolies.
ROZŠÍRENIE
Po oboch stranách výsuvné rozšírenie vrátane priebežných drevených fošní = zároveň podlahové dosky medzi lyžiny v prípade bez rozšírenia (rozchod prepravovaného nákladu nesmie presahovať š ířku vonkajších rámov 2.550 mm).
RAMPY
2 sklopné 1 - dielne nájazdové rampy cca 2.700 / 700 mm s vylož ením z tvrdého dreva Rampy posuvné do šírky (manuálne tyčí) vždy cca 580 mm, (Odstup min. Cca 265 mm až do celkovej šírky max. 2.850 mm) v jazdnej polohe aretovateľné reťaze s napínacím zariadením. Vzadu 2 autom. sklopné opory. Pomocný zdvih špirálovou pružinou.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia, 24V, podľa platných predpisov SR / EU. 2 LED päťkomorová koncové svetlá. LED - bočné osvetlenie. Vždy po jednom výsuvnom pozičným / obrysovom svetle na výstražný ch tabuliach pre prepravu nadmerných nákladov do 3 m. Vpredu 2 x 7-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Otryskanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak + dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby). Umelohmotné a žiarovo zinkované diely sú nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné kontúry bočne cez celú dĺžku, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa normy ECE.
VYBAVENIE
Zakladací klin (y) podľa predpisu. Plastové blatníky resp. plechové blatníky s lapačmi nečistôt podľa predpisu. Držiak pre 1 rezervné koleso. Bočná ochrana proti nájazdu. Výsuvné a odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vr. pozičných resp. obrysových svetiel pre nadmerné náklady do 3.000 mm. Po stranách rámp a zadných šikmých nájazdov oceľové štyroch hrany. Označenie ťažisko.
Ukážky produktu