3-nápravový valníkový náves – stavebné prevedenie

Výhody a možnosti produktu 
  • Zosilnená konštrukcia rámu pre bodové zaťaženie 20 t na dĺžke 4 m v ťažisku vozidla
  • Zosilnená predná stena z hliníkových rúrok s integrovaným držiakom napájacích prípojov
  • Sklopná zadná stena z dutých hliníkových profilov, s Kinnegrip dvojitým zaistením
  • Bočnice z hliníkových rúrok so systémom dvojitého zaistenia Kinnegrip
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF alebo BPW
  • VOLITEĽNE: pevná strecha tvorená strešnými oblúkmi, ktoré sú priamo nasadené na stredových a zadných stĺpikoch
  • VOLITEĽNE: RULASI = systém zaistenia nákladu pomocou klaníc s odlišným rozmiestnením kotevných vreciek
  • VOLITEĽNE: zosilnené prevedenie nadstavby s nakladacím certifikátom podľa DIN EN 12642 Code XL
  • VOLITEĽNE: podlaha zo smrekovcového alebo tvrdého dreva hr. 40 mm odolná proti vplyvom počasia, bez prekrytia
  • VOLITEĽNE: eloxovaná ochranná lišta, obojstranne na vonkajšom ráme
  •  
  • VOLITEĽNE: dierovaný vonkajší rám s rozostupom dier cca 100 mm, pozdĺžne diery 50/30 mm, možnosť kotvenia až 2 t pre každé kotevné miesto
Detaily vozidla 
TYPOVÉ OZNAČENIE
3-NÁPRAVOVÝ-Valníkový náves RH125 P - STAVEBNÉ MATERIÁLY
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 40 t. Celková hmotnosť (technická) 39 t. Zaťaženie náprav (technické) 27 t. Zaťaženie točnice (technické) 12 t. Vlastná hmotnosť cca 5,6 t.
ROZMERY
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 13.620 mm. Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.480 mm. Celková šírka 2.550 mm. Ložná výška cca 125 mm nad výškou točnice ťahača.
RÁM VOZIDLA
Zosilnená oceľová zváraná konštrukcia pre bodové zaťaženie 20 t . (Celý náklad môže byť naložený v dĺžke 4 m). Pripojovacia výška v nezaťaženom stave 1.150 - 1.220 mm u vzduchovo odpruženého ťahača. Výmenný 2" kráľovský čap, 23 párov zapustených 2,5 t kotevných strmeňov v zmysle UVV.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie (cca + 120 / - 80 mm). Automatické nastavenie jazdnej výšky od 15 km / hod. Nápravy s kotúčovými brzdami, ø 430 mm. Pevné nápravy 3 x 9 t, rázvor 2 x 1.310 mm. Kolesá: 6 ks 385/65 R 22,5 160J, značka podľa výberu závodu, 6 oceľových ráfikov 11,75 x 22,5, 10 otvorov, s prelisom 120 mm, v striebornej farbe.
podperné nohy
Mechan. opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový EBS - elektronický brzdový systém. Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi. RSS - stabilizačný program. Pružinová parkovacia brzda na dvoch nápravách. Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Podlaha z preglejky hr. 27 mm. Zaťaženie podlahy do 7 t = zaťaženie na nápravu vysokozdvižného vozíka).
STENY
Zosilnené prevedenie nadstavby podľa certifikátu pre zaistenie tovaru DIN EN 12642 Code XL. Pevná predná stena z dutých hliníkových profilov do výšky 1.200 mm s 2 stredovými výstuhami, zvnútra 2 ks viazacích ok pre zaistenie nákladu. Vnútorná strana prednej steny vystužená do výšky 650 mm zinkovaným oceľovým plechom. 4-dielne bočnice z dutých hliníkových profilov 1.000 / 25 mm s gumovým vodorovným a zvislým tesnením, sklopné s KINNEGRIP dvojitým uzáverom. Sklopná zadná stena z dutých hliníkových profilov 1.000 mm vysoká, s gumovým vodorovným a zvislým tesnením, výklopná s KINNEGRIP dvojitým uzáverom, 2 sklopné stúpadlá.
STĹPIKY
Vstavané predĺžené pákové uzávery, systém Kinnegrip, 2 predné rohové stĺpiky, umiestnené bočne vpredu, do výšky bočníc. 6 Kinnegrip stredných stĺpikov, sklopných a odnímateľných, do výšky bočníc. 2 zadné Kinnegrip rohové stĺpiky, sklopné a odnímateľné, do výšky bočníc.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 sedemkomorové koncové svetlá v zadnom nárazníku, LED - bočné osvetlenie, 2 pozičné svetla, 2 obrysové svetlá na nárazníku. 2x7-pólová a 1x15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Opieskovanie oceľových častí oceľovým granulátom, viacvrstvový epoxidový – zinkofosfátový základný náter, lakovanie striekaním 2 zložkovým polyuretánovým vrchným náterom. Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné pásky na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa normy ECE (umiestnené vodorovne na zadných vrátach).
VYBAVENIE
Vzadu priečne hliníková ochrana rámu. Zakladací klín (y) podľa predpisov. Plastové polkruhové blatníky sa zásterkami v zmysle predpisu. Zadná hliníková ochrana proti podbehnutiu (nárazník), v bielej farbe. Čierna bočná ochrana proti nájazdu z Alu-profilov, v zmysle predpisu. 1 držiak pre rezervné koleso (vpravo úplne vzadu). Plastová schránka na náradie, uzamykateľná, nelakovaná.
Ukážky produktu 

Kategória: Valníkové návesy - stavebné prevedenie s bočnicami