3-nápravový náves s posuvnou podlahou, s hliníkovým rámom

Výhody a možnosti produktu 
  • Hliníkový rám odľahčenej konštrukcie = úspora hmotnosti až 500 kg
  • Hydraulicky posuvná podlaha, systém 21 hliníkových profilov pre nakládku a vykládku vozidlá
  • Posuvná deliaca stena sa "zásterkou"
  • Umiestnenie ovládacej jednotky podlahy vo vodotesnej schránke, rovnako s dodatočným diaľkovým ovládaním s 10 m káblom
  • Kónické prevedenie = rozdielna vnútorná výška vpredu a vzadu
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF, BPW alebo JOST
  • VOLITEĽNE: prevedenie pre prevoz odpadu
  • VOLITEĽNE: hydraulicky odklápania strecha so strešným rámom a umelohmotnou plachtou
  • VOLITEĽNE: ochranná podlahová plachta, pneumaticky navíjaná, namontovaná v zadnej časti
  • VOLITEĽNE: 13 párov zapustených kotevník ok, zabudovaných po stranách
  • VOLITEĽNE: profily bočníc zvnútra priebežne zavarené
  • VOLITEĽNE: 4 pozinkované koľajnice pre špeciálne paletový vozík, lícujúci zároveň s posuvnou podlahou, slúži pre nakládku a vykládku papierových roliek pomocou paletového vozíka
Detaily vozidla 
Typové označenie
3-NÁPRAVOVÝ NÁVĚS S Posuvná podlaha - SYSTÉM CARGOFLOOR
Hmotnosti
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 4 2 t. Celková hmotnosť (technická) 39 t. Zaťaženie náprav (technické) 27 t. Zaťaženie točnice (technické) 12 t. Vlastná hmotnosť cca 7, 4 t.
Rozmery
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 13.500 mm. Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.470 mm. Kónická vnútorná výška ložnej plochy vpredu cca 2.680 mm, vzadu cca 2.780 mm = Cca 91 m³ ložný objem (Meraná vnútorná dĺžka bez priečnej steny, vnútri nej šírka medzi bočnicovými profilmi, vnútorná výška k hornej hrane stabilizačného rámu). Celková šírka 2.550 mm.
Rám vozidla
Hliníková zváraná konštrukcia. Výmenný 2 "kráľovský čap.
Podvozok
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie (cca + 120 / - 80 mm). Automatické nastavenie jazdné výšky od 15 km / hod. Nápravy s kotúčovými brzdami nenáročnými na údržbu, ø 430 mm. Pevné nápravy 3 x 9 t, rázvor 2 x 1.310 mm. kolesá: 6 ks 385/65 R 22,5 160J, značka podľa výberu závodu. 6 oceľových ráfikov 11,75 x 22,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
Podperné nohy
Mechan. opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním.
Podlaha
Hydraulicky posuvná podlaha z hliníkových profilov pre nakládku a vykládku vozidla, Systém 21 hliníkových profilov v stredne ťa žkém prevedení o sile profilovaného plechu 6 mm a dĺžkou posunu 200 mm (nie je určené pre pojazd vysokozdvižným vozíkom a ručným paletový m vozíkom), vedené štvorhrannú hliníkovou rúrkou , s ovládaním vo vodotesnej schránke as káblovú "diaľkovú" obsluhou (10 m kábel). Vzadu zosilnená podlaha 4 dodatočnými priečniky. Bez hydraulického zariadenia ťahače (potrebný výkon čerpadla cca 110 l / min. - tlak 225 bar - olejová nádrž 150 l, hydraulické pripojenie pomocou skrutkovacích spojok DN 25 čelne umiestnených, bez spojovacích hadíc k ťahači).
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový. EBS. Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi. RSS - stabilizačný program. Pružinová parkovacia brzda. Hliníkové vzduchojemy.
strecha
Umelohmotná rolovacie plachta v zosilnenom prevedení (900g / m2), vrátane hliníkové laty s ručnou kľukou a 2 pozdĺžnymi upínacími pásmi. Previs plachty vpredu cca 2 00 mm a vľavo cca 400 mm, vľavo upínanie pomocou 4 pásov s rýchloupínacími sponami na spodnej strane korby. Farba plachty podľa možnosti dodania. Aretácia zložené plachty v smere jazdy vpravo.
NÁSTAVBA
Podľa certifikátu pre zaistenie tovaru DIN EN 12642 Code XL. Nosná hliníková konštrukcia - steny z hliníkových rúrok hr. 30 mm. Profily bočných stien zvnútra zvarené. Predná stena a bočnice pevné, s vrchným stabilizačným rá mem a s integrovaným vodiacim profilom, sa 3 zapustenými odnímateľnými priečniky - súčasne podpera plachty. Zadná stena s dvojkrídlovými vrátami, s jedným mimo uloženým otočným tyčovým uzáverom v každom KRI podľa a pneumaticky ovládaným poistným uzáverom. H orná priečnik výklopný v smere jazdy vpravo. Priečna stena s "vlečkou" pre sypký materiál, posuvná po celej dĺžke ložnej plochy. Vpredu podesta so zábradlím a obojstranným rebríčkom pre manipuláciu s plachtou.
Lakovanie
Lakované diely opatrené dvojzložkovým akrylovým lakom (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby). Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48. Preprava chemicky agresívnych sypkých materiálov nie je povolená, pretože tým môžu byť negatívne narušené ako vlastnosti materiálu tak lakovaný povrch.
Príslušenstvo
Zadné značenie podľa normy ECE (umiestnené vodorovne na zadných vrátach).
Vybavenie
Zadná ochrana rámu. Zakladací klin (y) podľa predpisu. Plastové blatníky s lapačmi nečistôt podľa predpisu. Čierna bočná ochrana proti nájazdu z Alu-profilov, podľa predpisu, sklopná. Zadná hliníková ochrana proti podbehnutiu (nárazník), v bielej farbe, so sklopnou ochranou svetiel. "Schwarzmüller" -gumová zásterka na nárazníku. Držiak rezervy pre 1 rezervné koleso. Bočné platová schránka na náradie cca 1.000 / 500/500 mm. 1 výsuvný rebrík vpravo vzadu. 1 hliníkový rebrík cca 3.000 mm. Držiak pre metlu.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 Sedemkomorový koncové svetlá v zadnom nárazníku. LED - bočné osvetlenie. 4 predné pozičné svetla (2 x dole + 2 x hore). 2 obrysové svetlá na nárazníku. 2x7-pólová a 1x15-pólová zásuvka.
Ukážky produktu