2-nápravový valníkový príves s celobočnými zhrňovacími plachtami

Výhody a možnosti produktu 
  • Zosilnená predná stena z hliníkových profilov s integrovaným držiakom pre napájacie prípoje
  • Vzadu naskrutkovaný portál s hliníkovými rohovými stĺpikmi a profilovanými dvojkrídlovými dverami
  • 15 párov 2,5 t kotevných strmeňov zapustených vo vonkajšom ráme pre zaistenie nákladu
  • Dvojvrstvová podlaha skladajúci sa zo základnej doskové podlahy s integrovanými oceľovými omega výstuhami a prekrytím zo špeciálnej tvrdenej brezovej preglejky
  • Po oboch stranách naskrutkované hliníkové lišty slúžiace pre zaistenie plachty, fixáciu laty a zároveň ako ochrana rámu
  • Korózii odolné vysokoakostné hliníkové komponenty nadstavby, preskúšané podľa EN 12642 XL
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF, BPW alebo JOST
  • VOLITEĽNE: prevedenie so sťahovateľnou plachtou a s bočnicami
  • VOLITEĽNE: výsuvné ťažné oje, prestaviteľné max. O 600 mm, s Getofix - podperou oja
  • VOLITEĽNE: vzadu s transportným držiakom vysokozdvižného vozíka
  • VOLITEĽNE: variabilné zaistenie nákladu pomocou priskrutkovaného kotviaceho systému (kotevná lišta Airline, kombinovaná ochranná lišta s kotviacimi otvormi)
  • VOLITEĽNE: hydraulické dvíhanie strechy (Hubdach) s manuálnym ovládaním so zdvihom 400 mm, pre rýchlejšiu nakládku a vykládku vozidlá
Detaily vozidla 
TYPOVÉ OZNAČENIE
2-NÁPRAVOVÝ Valník so sťahovateľnou PLACHTOU
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť (technická) 18 t. Vlastná hmotnosť cca 3,9 t.
ROZMERY
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 7.300 mm. Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.480 mm. Celková šírka 2.550 mm. Vnútorná výška ložnej plochy cca 2.680 mm. Bočná nakladacia výška pod vodiacimi profilmi cca 2.590 mm. Vnútorná šírka medzi vodiacimi profilmi cca 2.430 mm Portálová nakladacia výška cca 2.590 mm Portálová nakladacia šírka cca 2.480 mm Výška ložnej plochy v nezaťaženom stave cca 1.280 mm pri vzdialenosti cca 100 mm medzi behúňom pneumatiky a rámom vpredu. Výška rámu vpredu cca 105 mm.
RÁM VOZIDLA
Oceľová zváraná konštrukcia. 15 párov zapustených 2,5 t kotevných strmeňov podľa UVV.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav bez možnosti zdvíhanie a spúšťanie vozidla. Nápravy s kotúčovými brzdami nenáročnými na údržbu, ø 430 mm. Zaťaženie na nápravu 9 t. kolesá: 4 ks 385/65 R 22,5 160J, značka podľa výberu závodu. 4 ks oceľových ráfikov 11,75 x 22,5, 10 otvorov, s prelisom 120 mm, vo farbe striebornej.
ŤAŽNÉ ZARIADENIE
Pevné oje dlhé 2.200 mm (odstup cca 1.650 mm - previs u LKW cca 300 mm) s uložením v silentblokoch. Ťažné oko s priemerom 40 mm.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový. EBS - elektronický brzdový systém. Wabco 4S3M = obe nápravy so senzormi. RSS - stabilizačný program. Pružinová parkovacia brzda na 2. náprave. Oceľové vzduchojemy.
PODLAHA
Podlaha z dosiek zo smrekového dreva hr. 30 mm, pozdĺžne preložená pozinkovanými oceľovými vystužovacími profilmi Ω, povrch zo špeciálnej tvrdenej brezovej protišmykovej preglejky hr. 9 mm, zároveň s vonkajším rámom (zaťaženie podlahy do 5.460 kg = zaťaženie na nápravu vysokozdvižného vozíka podľa CSC).
STENY A NEZÁVISLE sťahovateľné PLACHTA
Pevná predná stena z dutých hliníkových profilov vo výše 2.400 mm s 2 stredovými výstuhami, zvnútra 2 ks viazacích ok pre zaistenie nákladu. Navrchu uzavreté plachtou vo farbe bočnej plachty. Vnútorná strana prednej steny vystužená do výšky cca 650 mm hliníkovým ryhovaným plechom 3/5 mm. Na oboch stranách umelohmotná nezávisle sťahovateľná plachta v certifikovanom prevedení pre zaistenie nákladu podľa kódu XL, s navarenými horizontálnymi a vertikálnymi pásovými zosilneniami vrátane rýchloupínacích spôn, s predným a zadným tyčovým uzáverom, otvárateľné na všetkých 4 rohoch, vpredu a vzadu s upínacou račňou Materiál podľa výberu závodu, farba plachty podľa možnosti dodania. Umelohmotný plachtový strop - priesvitný (= biely). Vzadu naskrutkovaný portál s hliníkovými rohovými stĺpikmi, vrchný priečnik posuvný dopredu so strešnou konštrukciou "EDSCHA", brána cez celú vnútornú výšku, vždy s dvoma vnútorne uloženými tyčovými uzávermi.
STĹPIKY / STRECHA
2 pevné predné hliníkové rohové stĺpiky, prečnievajúce cca 95 mm zo strany. 1 stredný stĺpik posuvný po celej dĺžke v smere jazdy vľavo. 1 stredný stĺpik posuvný po celej dĺžke v smere jazdy vpravo. 4 rady vreciek pre plachtové laty, prvý rad úplne dole cca 460 mm, s odstupmi cca 160/450/450 mm, 4 rady hliníkových profilovaných plachtových dosiek 100/25 mm. Strešná konštrukcia "EDSCHA" s umelohmotnými strmeňmi, dopredu posuvná so zdvíhacou automatikou, s obmedzením posuvná i dozadu (možno otvoriť zhora) = zhrnutá zostáva v nakladacom priestore, bezo sklonu, so zvislými a vodorovnými vodiacimi pojazdmi = bez vystupujúcich hrán. Na oboch stranách špeciálny hliníkový vodiaci profil pre pojazdy plachty a stĺpikov. Konštrukčná výška 125 mm, resp. cca 140 mm s umelohmotnou tesniacou manžetou.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 Sedemkomorové koncové svetlá v zadnom nárazníku. LED - bočné osvetlenie. 2 pozičné svetla. 2 obrysové svetlá na nárazníku. Pevný kábel s 2 x 7-pólovú alebo 1 x 15-pólovou zásuvkou.
LAKOVANIE
Striekanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniaci lak + Dvojzložkový akrylový lak (RAL- Alebo LKW-štandardne odtieň farby). Plastové a Žiarové zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené Čiernou práškovou FARBOU. Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dlžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa normy ECE.
VYBAVENIE
Zadná ochrana rámu a portálových stĺpikov, dolné zosilnenie stĺpikov. Zakladací klin (y) podľa predpisov. 1 výsuvný rebrík vpravo vzadu. Plastové polkruhové blatníky so zásterkami podľa predpisov. Na oboch stranách naskrutkované hliníkové kombi lišty pre zaistenie plachty a fixáciu laty. Zadná hliníková ochrana proti podbehnutiu (nárazník), v bielej farbe. Čierna bočná ochrana proti nájazdu z Alu-profilov, podľa predpisov. Držiak pre 1 rezervné koleso (vpravo cca strede prívesu).
Ukážky produktu