
Výhody a možnosti produktu
- Stabilná a tuhá konštrukcia podvozku s dodatočnými torznými profilmi pre trojstranné sklápanie
- Kónické pozdĺžniky trapézového profilu vo vysokopevnostnom ľahkom vyhotovení s malými podlahovými úsekmi pre vysokú odolnosť proti Boulia a vysokou pružnosťou tlmenie nárazov
- Celooceľová zváraná konštrukcia so špeciálnym oteruvzdorným podlahovým plechom hr. 5 mm
- Bočnice z dutých profilov s manuálne ovládaným zaistením (ovládanie každej bočnice zvlášť)
- Sklopný nárazník, s nájazdovým profilom pre finišer
- Výklopná kotevné oká
- Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF, BPW alebo JOST
- VOLITEĽNE: držiak pre rezervné koleso s otočným žeriavom a navijakom na prednom čele
- VOLITEĽNE: elektro-pneumaticky ovládané zaistenie bočnice
- VOLITEĽNE: na prednej stene podesta z bezpečnostného hliníkového roštu so zábradlím
- VOLITEĽNE: umelohmotná navíjací plachta vr. vrátane hliníkové trubky s ručnou kľukou pre navíjanie
- VOLITEĽNE: dávkovacie zariadenie pre výkyvnú zadnú stenu so zásuvnými čapmi
Detaily vozidla
Typové označenie:
2-NÁPRAVÉOVÝ-3-STRANNÝ-SKLÁPACÍ NÁVES - STAVEBN PREVEDENIE
pre sypký materiál ako piesok, štrk, výkopová zemina atď., pre stavebné nasadenie
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 44 t.
Celková hmotnosť (technická) 36 t.
Zaťaženie náprav (technické) 18 t.
Úžitkové zaťaženie cca 25 - 26 t.
Zaťaženie točnice (technické) 18 t.
Vlastná hmotnosť cca 5,8 t.
ROZMERY:
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 7.150 mm.
Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.420 mm.
Celková šírka 2.550 mm.
Výška ložnej plochy v nezaťaženom stave cca 330 mm nad točnicou ťahača.
RÁM VOZIDLA:
NAXTRA oceľová zváraná konštrukcia.
Zaistenie korby kolíky s poistkou proti prekríženiu.
Výmenný 2" kráľovský čap.
PODVOZOK:
Vzduchové odpruženie náprav s automatickým vypúšťaním pružiacich mechov pri sklápaní cez indukčný spínač a s otočným vypínačom pre prerušenie vypúšťania.
Nápravy s kotúčovými brzdami nenáročnými na údržbu, ø 430 mm, Off Road prevedení.
Pevné nápravy 2 x 9 t, rázvor 1.310 mm.
Automatický zdvih prednej nápravy v závislosti od hmotnosti nákladu, vrátane núteného spúšťania a obmedzenej možnosti pomocnej zdvíhacej nápravy pri rozjazde naloženého návesu, s ovládaním v kabíne vodiča (bez montáže vypínača).
kolesá:
4 ks 385/65 R 22,5 160J, značka podľa výberu závodu.
4 ks oceľových ráfikov 11,75 x 22,5, 10 otvorov, bez prelisu, vo farbe striebornej.
podperné nohy
2 oceľové parkovacie opory, výškovo nastaviteľné (možno odstaviť iba v nezaťaženom stave).
BRZDOVÝ SYSTÉM:
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13.
Dvojokruhový.
Pružinová parkovacia brzda na oboch nápravách.
EBS - elektronický brzdový systém.
Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi.
RSS - stabilizačný program.
Oceľové vzduchojemy.
SKLÁPACIE ZARIADENIE:
1 hydraulický piest pre 3-stranné sklápanie, počiatočná zdvíhacia sila cca 50 t,
1 záchytné lano.
Jednotrubkový hydraulický rozvod s rýchlospojkou DN 20.
SKLÁPACIA Korba:
Celooceľová zváraná konštrukcia s podlahou z jemnozrnného oceľového plechu
5 mm (ľahké zvlnenie podlahy v dôsledku zvárania možné).
STENY
Pevná predná stena z oceľového plechu hr. 3 mm, cca 1.360 mm vysoká s ochranným šiltom, viazacími okami, rebríčkom a madlami.
2- dielne bočnice z dutých hliníkových profilov 60/40 mm, cca 1.200 mm vysoké,
výkyvné s manuálnym centrálnym ovládaním, ovládanie každej steny zvlášť,
v nezaťaženom stave tiež sklopné = horné ložiská so skrutkovacím zaistením.
Zadná oceľová stena hr. 4 mm, cca 1.300 mm vysoká,
výkyvná so zvýšeným uložením čapov a s autom. - pneumatickým uzáverom,
1 madlo.
STĹPIKY
2 pevné stredný stĺpiky vo výške bočníc.
2 pevné zadné rohové stĺpiky zvýšenej s privarenou výsypkou
(Svetlá výška pri sklopení cca 550 mm).
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU.
2 Sedemkomorové koncové svetlá.
LED - bočné osvetlenie.
2 pozičné svetla.
2 obrysové svetlá.
2 x 7-pólová / 1 x 15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Striekanie oceľových častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniaci lak
+ Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby).
Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované.
Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou.
Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO:
Zadné značenie podľa ECE normy.
VYBAVENIE:
Zakladací klin (y) podľa predpisov. Odhlučnenie korby pri sklápaní = gumové podložky. Plastové polkruhové blatníky so zásterkami podľa predpisov. Zadná hliníková trojuholníková sklopná ochrana proti podbehnutiu (nárazník), nelakovaná.