Výhody a možnosti produktu
- Vpredu zvýšená plošina vrátane 2 uzamykateľných schránok
- Vysoké bodové zaťaženie vďaka malému rozostupu priečnych nosníkov
- Výsuvné rozšírenie vrátane drevených fošní na prepravu nadmerne širokých nákladov
- Mulda pre lyžicu bagra - vybranie vzadu medzi lyžinami
- Zapustené podlahové kotevné oká a kotevné strmene vo vonkajšom ráme pre optimálne zabezpečenie nákladu
- 3. náprava zdvíhacia
- Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov BPW alebo SAF
- VOLITEĽNE: zalomená ťažná oj s otočným okom 40 + 50 mm
- VOLITEĽNE: 2- dielne nájazdové rampy s hydraulickým ovládaním
- VOLITEĽNE: nájazdové rampy hydraulicky posuvné do strán, s ovládaním na prívese
- VOLITEĽNE: vybrania (muldy) pre kolesá na prepravu špeciálnych vozidiel
Detaily vozidla
Typové označenie:
5-NÁPRAVOVÝ NÍZKOLOŽNÝ PRÍVES
ROZMERY
cca 2.800 / 2.550 mm = prednej zvýšená plošina vrátane zalomenia rámu
cca 5.800 resp. 6.400 / 2.550 mm = základná ložná plocha - rovná nakladacia plocha resp. s možnosťou rozšírenia vonkajšej plochy
cca 800 / 2.550 mm = zadný šikmý nájazd
Celková šírka cca 2.550 mm resp. s rozšírením cca 3.000 mm.
Výška ložnej plochy v zaťaženom stave cca 920 mm.
RÁM VOZIDLA
Oceľová zváraná konštrukcia s predným zalomením rámu a vzadu sa šikmým nájazdom s navarenými oceľovými štvorhranmi.
4 páry vreciek vrátane oceľových klaníc 100 x 50 mm vo vonkajšom ráme vozidla,
vybrania v šikmom nájazde pre lyžicu bagra (a iné príslušenstvo).
5 párov kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme vozidla.
2 páry zapustených podlahových kotevných ôk.
Vpredu centrálne mazanie predných náprav a točnice.
Vzadu centrálne mazanie zadných náprav a nájazdových rámp.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie u zadných náprav
(Pre nakládku a vykládku). Automatické nastavenie jazdnej výšky od 15 km / hod.
NÍZKOLOŽNÉ nápravy, 11 t zaťaženie na nápravu do rýchlosti 80 km / h,
bubnové brzdy s "S" vačkami 300/200 mm, automaticky nastaviteľná brzdová páka,
1. až 4. náprava pevná, 5. náprava natáčavá (max. 12 °) = vrátane elektropneumatickej aretácie nápravy pre cúvanie s ovládaním v kabíne a dodatočným ovládaním na návesu.
3. náprava s automatickým zdvíhacím zariadením = náprava sa dvíha a klesá v závislosti na rýchlosti vozidla (pri zdvihnutej náprave sa zvýši nakladacia resp. celková výška cca o 50 mm) a vrátane núteného spúšťanie s ovládaním v kabíne vodiča.
kolesá:
20 ks 2 4 5/7 0 R 17,5, 143J, značka podľa výberu závodu.
20 ks oceľových ráfikov 6,75 x 17,5, 10 otvorov, s prelisom, vo farbe striebornej.
ŤAŽNÉ ZARIADENIE
Pevné oje s vysokozáťažovým 50 mm okom, s uložením v silentblokoch.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG smernice 71/320 resp. ECE R13
dvojokruhový
EBS - elektronický brzdový systém (Wabco 4S3M)
Pružinová parkovacia brzda
oceľové vzduchojemy
PODLAHA
Podlaha zo smrekových fošní hr. 50 mm - impregnovaná, vyčnievajúce cca 5 -10 mm nad rámom vozidla, resp. nad plechovým prekrytím zadných kolies.
RAMPY
2 sklopné 1-dielne nájazdové rampy cca 2.700 / 710 mm s vyložením z tvrdého dreva,
rampy posuvné do šírky (manuálne tyčí) vždy cca 550 mm
(Odstup min. Cca 295 mm až do celkovej šírky max. 2.815 mm),
v jazdnej polohe aretovateľné reťaze s napínacím zariadením,
vzadu 2 automaticky sklopné opory.
Pomocný zdvih špirálovou pružinou.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU.
2 päťkomorová koncové svetlá na rampách.
LED - bočné osvetlenie.
Vždy 2 pozičné resp. obrysové svetlá výsuvná na 3.000 mm.
Pevný kábel s 2 x 7-pólovú alebo 1 x 15-pólovou zásuvkou.
Držiak vrátane majáku na ľavej rampe aj so spojovacím káblom a zásuvkou na uzatváracím plechu.
LAKOVANIE
Otryskanie lakovaných častí oceľovým granulátom, zinkový základ, plniace lak
+ Dvojzložkový akrylový lak (RAL- alebo LKW-štandardný odtieň farby).
Plastové a žiarovo zinkované diely (rozšírenie, atď.) Nelakované.
Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa ECE normy.
VYBAVENIE
Zakladací klin (y) podľa predpisu.
Plastové blatníky resp. plechové blatníky s lapačmi nečistôt podľa predpisu.
Držiak pre 1 rezervné koleso.
Bočná ochrana proti nájazdu.
Výsuvné a odnímateľné varovné tabule vpredu a vzadu vr. pozičných resp. obrysových svetiel pre nadmerné náklady do 3.000 mm.
Po stranách rámp a zadných šikmých nájazdov oceľové štyroch hrany.
Označenie ťažisko.
REFLEXIU KONTÚRY
Reflexné kontúry na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
ROZŠÍRENIE
Obojstranne výsuvné rozšírenia na základnej ložnej ploche a zadným šikmom nájazde vrátane prie bežných drevených fošní = pri nasadení bez rozšírenia (rozchod pr epravovaného nákladu resp. Vozidla nesmie presahovať šírku vonkajšieho rámu 2.550 mm).
Zo strany držiak pre podlahové dosky resp. vo vybraní pre lyžicu bagra.
Vpredu a vzadu vždy 2 odnímateľné varovné tabule.
Máte záujem ?
Napíšte nám
info [at] schwarzmueller.sk
Zavolajte nám
+421 38/532 24 53