3-nápravový valníkový náves Coil s celobočnými zhrňovacími plachtami - Ultralight

Výhody a možnosti produktu 
  • Korózii odolné vysokoakostné hliníkové komponenty nadstavby, preskúšané podľa EN 12642 XL
  • Zosilnená konštrukcia rámu na prepravu 27 t zvitkov v ťažisku na min. nakladacej dĺžke 2.000 mm
  • Odľahčená konštrukcia rámu s dierovanými lyžinami z vysokopevnostnej špeciálnej ocele NAXTRA
  • V podlahe zabudované prehĺbené lôžko o úžitkovej dĺžke cca 7.400 mm s 5 pármi integrovaných kotevných vreciek pre klanice, určené pre prevoz zvitkov s priemerom až 2.100 mm
  • Krycie dosky lôžka (muldy) z tvrdenej protišmykové preglejky hr. 27 mm s vystužením, umožňujúce prejazd vysokozdvižným vozíkom
  • Dierovaný vonkajší rám s rozostupom dier cca 100 mm, pozdĺžne diery 40/25 mm podľa DIN EN 12640 a 23 párov zapustených kotviacich 2,5 t strmeňov / ok, dodatočne 5 párov 4 t kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme v oblasti prehĺbeného lôžka
  • Možnosť voľby náprav od renomovaných výrobcov SAF, BPW alebo JOST
  • VOLITEĽNE: zosilnenie rámu pre 30 t v ťažisku na nakladacej dĺžke min. 1.500 mm
  • VOLITEĽNE: prehĺbené lôžko (mulda) o úžitkovej dĺžke 8.400 mm
  • VOLITEĽNE: prehĺbené lôžko (mulda) s pozdĺžnymi zosilňujúcimi výstuhami, určené pre prevoz pásovej ocele
  • VOLITEĽNE: TIR - prevedenie s colným uzáverom
Detaily vozidla 
Typové označenie
3-nápravový valníkový náves Coil s celobočnými zhrňovacími plachtami - Ultralight
HMOTNOSTI
Celková hmotnosť súpravy (povolená) 40 t. Celková hmotnosť (technická) 39 t. Zaťaženie náprav (technické) 27 t. Zaťaženie točnice (technické) 12 t. Vlastná hmotnosť cca 6 t.
ROZMERY
Vnútorná dĺžka ložnej plochy cca 13.620 mm. Vnútorná šírka ložnej plochy cca 2.480 mm. Celková šírka 2.550 mm. Vnútorná výška ložnej plochy cca 2.690 mm. Bočná nakladacia výška cca 2.630 mm. Nakladacia výška vzadu cca 2.690 mm. Ložná výška cca 150 mm nad výškou točnice ťahača.
RÁM VOZIDLA
Oceľová zváraná konštrukcia - odľahčená konštrukcia, zosilnená pre bodové zaťaženie = preprava zvitkov (27 t v ťažisku na min. dĺžke 2.000 mm). Pripojovacia výška v nezaťaženom stave 1.120 - 1.190 mm. Výmenný 2" kráľovský čap. 21 párov zapustených 2,5 t kotevných strmeňov, 5 párov 4 t kotevných strmeňov vo vonkajšom ráme v oblasti prehĺbeného lôžka.
PODVOZOK
Vzduchové odpruženie náprav s možnosťou výškovej regulácie (cca + 120 / - 80 mm). Automatické nastavenie jazdnej výšky od 15 km / hod. Nápravy s kotúčovými brzdami o ø 430 mm, pevné nápravy 3 x 9 t, rázvor 2 x 1.310 mm. kolesá: 6 ks pneumatík 385/65 R 22,5 160 J, značka podľa výberu závodu. 6 ks oceľových ráfikov 11,75 x 22,5 10 otvorov, s prelisom 120 mm, v striebornej farbe.
podperné nohy
Mechanické opory pre odstavenie vozidla - 2 x 12 t s jednostranným ovládaním.
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdové zariadenie podľa EG-smernice 71/320 resp. ECE R13. Dvojokruhový. EBS - elektronický brzdový systém. Wabco 2S2M = jedna náprava so senzormi. RSS - stabilizačný program. Pružinová parkovacia brzda na dvoch nápravách. Hliníkové vzduchojemy.
PODLAHA
Podlaha z preglejky hr. 27 mm, zároveň s vonkajším rámom. 2 profilované oceľové koľajnice nad pozdĺžnikmi, pred lôžkom pre cievky (Zaťaženie podlahy do 5.460 kg = zaťaženie na nápravu vysokozdvižného v zmysle normy CSC).
TROJSTRANNÉ ZHRŇOVACIE PLACHTY
Pevná predná stena z dutých hliníkových profilov do výšky 2.000 mm s 2 stredovými výstuhami, zvnútra 2 ks viazacích ok pre zaistenie nákladu. Vnútorná strana prednej steny vystužená do výšky 650 mm zinkovaným oceľovým plechom. 4-dielne bočnice z dutých hliníkových profilov 600/25 mm s gumovým tesnením a vybraním pre oka pre presah plachty 360 mm, s plachtovými očkami pre colné lanko, sklopné s uzávery 681-S1. Sklopná zadná stena z dutých hliníkových profilov 600 mm vysoká, s gumovým tesnením a vybraním pre oka, s plachtovými očkami pre colné lanko, s uzávermi 681-S1
STĹPIKY / STRECHA
2 predné rohové stĺpiky, umiestnené bočne vpredu, 2.300 mm vysoké. 6 stredných sklopných stĺpikov, delených. 2 zadné rohové stĺpiky, zo strany priskrutkované, 2.300 mm vysoké. 5 radov zasúvacích lát 100/27 z mäkkého dreva, umiestnených vo vreckách, rozostup 1 x 400 mm, potom po 200 mm. Vpredu 1 lata. Strešná konštrukcia EDSCHA posuvná dopredu = zhrnutá zostáva v nakladacom priestore, konštrukčná výška 95 mm. Polohovateľná ovládacia tyč EDSCHA (držiak na bočné ochrane z vnútornej strany). Plachta s vysokopevnostnej tkaniny a priesvitnou strechou, vr. lanka a montáže, materiál podľa výberu závodu, farba plachty podľa možnosti dodania.
ELEKTRICKÁ VÝBAVA
Kompletná inštalácia 24 V podľa platných predpisov SR / EU. 2 Sedemkomorové koncové svetlá v zadnom nárazníku. LED - bočné osvetlenie. 2 pozičné svetla. 2 obrysové svetlá na nárazníku. 2x7-pólová a 1x15-pólová zásuvka.
LAKOVANIE
Opieskovanie oceľových častí oceľovým granulátom, viacvrstvový epoxidový – zinkofosfátový základný náter, lakovanie striekaním 2 zložkovým polyuretánovým vrchným náterom. Plastové a žiarovo zinkované diely nelakované. Montované diely nanesené čiernou práškovou farbou. Reflexné pásky na oboch stranách po celej dĺžke, vzadu priečne (štandardne po stranách biele a vzadu červené), podľa ECE 48.
PRÍSLUŠENSTVO
Zadné značenie podľa normy ECE (umiestnené vodorovne na zadných vrátach).
VYBAVENIE
Zadná ochrana rámu a portálových stĺpikov. Zakladací klin (y) podľa predpisu. Plastové polkruhové blatníky so zástierkami podľa predpisu. Zadná hliníková ochrana proti podbehnutiu (nárazník), v bielej farbe. Čierna bočná ochrana proti nájazdu z Alu-profilov, podľa predpisu. 1 držiak pre rezervné koleso (vpravo úplne vzadu). Plastová schránka na náradie, uzamykateľná, nelakovaná, vľavo za nápravami.
MULDA - PREHĹBENÉ LÔŽKO
V podlahe zabudované prehĺbené lôžko o úžitkovej dĺžke cca 7.400 mm - v sériovom prevedení podľa predpisu VDI 2700 pre prevozcí spevokol o priemere 900 až max. 2.100 mm, krycie dosky lôžka z tvrdenej protišmykovej preglejky hr. 27mm, pre prejazd vysokozdvižným vozíkom. 5 párov lôžok = 1 x vpredu, 1 x cca 1.840 mm (pred ťažiskom), 1 x 2.520 mm, 1 x 3.680 mm, 1 x 5.330 mm vrátane 2 párov profilovaných oceľových výstuh 80x 80 x5 mm, užitočná výška cca 1.700 mm , z kosenej plochy lôžka vyložené obojstranne protišmykovou preglejkou o hr. 24 mm.
Ukážky produktu